fredag 2. januar 2009

Takk for et fantastisk kreativt år!

Så var året omme da, og et nytt spennende år ligger framfor oss.

Jeg vil takke alle dere som titter innom bloggen min, alle de som legger igjen hyggelige meldinger og alle som gir meg all den inspirasjonen jeg ikke kunne ha vært for uten!

2008 har for min del vært spekket med kreativitet og inspirasjon, da jeg startet med blogging sist år, var jeg ikke klar over at det finnes så mange "likesinnede" der ute. Kortlaging er faktisk en mye større hobby en jeg noen gang har kunnet forestille meg.

Jeg gleder meg til å ta fatt på 2009, og ser fram til å få se alt det lekre dere kommer til å lage!

Jeg fikk så mange fine kort og hobbysaker til jul, her er noe av det jeg fikk, tusen hjertelig takk til dere!

Dette flotte kortet fikk jeg av Anita
Dette flotte kortet fikk jeg av Kristine
Dette flotte kortet fikk jeg av Maya
Denne flotte posen fikk jeg av Åshild

0 kommentarer: