fredag 23. januar 2009

Sukkersøtt - Utfordring #25 - Mayas skisse

Til denne ukens utfordring har Maya laget en riktig så fin skisse, tilleggs utfordringen fra henne, er at alle fire sidene av kortet skal pyntes på en eller annen måte.
Vi har en del bursdager i familien i tiden som kommer, og jeg lagde derfor et bursdagskort.
Jeg prøvde å lage det så "mannete" som mulig, men det er virkelig ikke enkelt å lage kort til menn!!

For this week's challenge, Maya has made a great sketch for us to follow, she also want us to decorate all four sides of the card.
As we have a lot of birthdays coming up, I made a birthday card, meant for a man, I always find it quit hard to make cards for men, but this is how it turned out.

The flower is from Petaloo, the epoxy clip and brad from Making Memories and the image is from Panduro's Tilda collektion, Sweet Home. The text-stamp and the ribbon are from Heidi Swapp.
Ettersom bursdags"barnet" er en iherdig sopp-plukker, følte jeg at de to soppene fra Magnolia måtte være med en plass...

17 kommentarer:

Aud 23. januar 2009 kl. 10:12  

Åhh, utrolig lekkert kort!♥♥♥
Hvor kommer det søte hus-stemplet fra?

Ha en strålende helg! {{{klem}}}

Marte 23. januar 2009 kl. 10:14  

For et utrolig lekkert og gjennomført kort du har laget her, søta! :) Så fine farger sammen,jeg elsker brunt! Synes du har klart å lage et "mannekort" helt fint altså! :)

Ha en fin dag søta. Og lykke til med trekningen! Klem fra meg

Lim 23. januar 2009 kl. 10:35  

WOW!!! WOW!!! I loove this card. It's beautiful!! inside and out. Love the flowers inside and the coloring outside is stunning!!
Hugs,
LIM

Lene Aase 23. januar 2009 kl. 10:51  

Lekkert kort Camilla, liker fargene og motivet er kjempeflott. Synest det passer til en mann eg, men er ening at det ikke er lett å lage kort til menn;)
Håper du får en finfin helg!!!

Klemmer fra Lene:)

Kristine 23. januar 2009 kl. 11:23  

For et herlig kort Camilla!
Det var nydelige farger du hade valg og jeg syns så absolutt det passer til en mann!
Hvor er det stempelet fra? Hovedmotivet altså;)
Ha en god helg!
Klem fra Kristine

Marianne 23. januar 2009 kl. 14:09  

Nydelig, varmt kort på alle sider. De blomstene er sååå lekre!

Klem og god helg fra Marianne:)

annes paperfun 23. januar 2009 kl. 15:05  

Nyyydelig og så flott gjennomført kort.
Lekkert var det!
Flott blomsterpynt!
God helg til deg.
klem Anne

Marte 23. januar 2009 kl. 17:12  

Ja, er så enig med deg. Må nok iallefall ha en stor boks til diverse stæsj :)

Skal fortsette å krysse fingrene for plassen din. Får håpe Bærum ikke er så populært da ;)

God helg, Millimor!

Varm klem fra meg

Maya 23. januar 2009 kl. 20:44  

Jisses Camilla!!
Noe så vannvittig utrolig lekkert!!!
Herlige detaljer,lekker innside og helt klart noe av det flotteste jeg har sett av mannekort på leeeenge!!
Klemmer fra Maya :)

Anonym 24. januar 2009 kl. 01:12  

Really wonderful card...cards for men are difficult, I agree!
Love the accents you have used.
Hugs
Carole

Pia 24. januar 2009 kl. 10:13  

Så flot og gennemført kort

Kjersti 24. januar 2009 kl. 10:33  

Korta dine er så utruleg freshe, ifråseggjorte og spanande. Litt annleis enn alt anna ein finn rundtom.

Du er til stor inspirasjon med arbeidet ditt, og difor ligg det ei lita helsing til deg på bloggen min om du kikker innom ;)

Ha ei flott helg :)

Marte 25. januar 2009 kl. 13:32  

Bare meg igjen... ;) Jeg har tagget det til en utfordring, morsomt om du slenger deg med! :)

Kristine 25. januar 2009 kl. 14:43  

Hei på deg!
Det ligger en fotoutfordring til deg i bloggen min!
Klem fra Kristine;)

Nina I. 25. januar 2009 kl. 15:33  

Så herlig kort!!! Skjønne farger og kult motiv!!!
Ønsker deg en flott søndag!
Klem
(fant plutselig ut at jeg ikke hadde deg i blogglista mi*kjempeflau* Men nå er du der;o))

flatis stempelwelt 26. januar 2009 kl. 08:03  

Die Karte ist auch wunderschön, das Motiv ist einfach nur genial

LG Sonja xx

Rasofiel 12. februar 2009 kl. 19:56  

ah... *smelt* <3 hææærlig!!!!