fredag 9. januar 2009

Sukkersøtt Utfordring #23 - Vintage kort

Denne uken går utfordringen hos Sukkersøtt ut på å lage et vintage kort.
Dette ble en temmelig stor utfordring for min del, da jeg ikke er særlig bevandret innenfor denne stilen og teknikken.
Jeg valgte å lage et kort inspirert fra gamle eventyr, malen jeg har brukt til kortet er laget av Turid Mari, ta en titt på den
her.

This week at
Sukkersøtt we're asked to make vintage cards.
This was a rather big challenge for me, as I don't have a lot of experience with this style and technique.
I chose to make a card inspired from old fairy tales, the folding technique I used for this card is created by Turid Mari, you can take a look at it
here.




21 kommentarer:

Pia 9. januar 2009 kl. 11:33  

Super flot og anderledes vintage kort, flot med farverne og stadig bevare looket

Rach 9. januar 2009 kl. 11:34  

oh Milli this is so beautiful. hugs rach.xx

annes paperfun 9. januar 2009 kl. 12:20  

Herlig kort og nydelig pyntet!
Så søtt rådyret :o)
Stilig med tags'en som stikker ut der.
Ønkser deg en riktig God Helg
klem Anne

Angella 9. januar 2009 kl. 14:17  

Så utrolig lekkert Camilla...
Jeg har endelig fått lagt deg inn blant mine favoritter...håper det er greit. Trodde jeg hadde gjort det, men...
... og så har jeg en award til deg:)

klem
Angella

Carole 9. januar 2009 kl. 15:44  

Such a beautiful card Camilla, I love your details so much and I really like vintage sytle but find it really hard to do!
Have a nice weekend.
hugs
Carole x

Lim 9. januar 2009 kl. 16:34  

WOW.. This card is beautiful!!! I love everything in here.. WOW.. That stamp is gorgeous and all those flowers and details...Stunning!!
Hugs,
LIM

Erica 9. januar 2009 kl. 18:05  

Det är jättefint kortet. Älskar alla detaljerna du har med.
Kram Erica

Maya 9. januar 2009 kl. 21:31  

Fy faderulland så lekkert,Camilla!!
*dåne*
Nyydelig pyntet både utenpå og inni!!
Dyktig du,vennen :)
Go`klem fra Maya.

Hanne 9. januar 2009 kl. 23:37  

Herreminhatt, så stilg, Camilla! Supre valg av farger og ting og tang, morsomt å se et vintage-kort i så knalle farger!

Håper du får en knakende fin helg!
God klem fra Hanne:)

Faith in God 10. januar 2009 kl. 02:18  

Vivi
Salut, comment vas-tu?
J'ai vraiment apprécié leurs cartes. Félicitations pour la créativité.
Je suis brésilien et vivent à São Paulo.

Allez sur mon blog:
www.aartedoscrapbook.blogspot.com

Placez votre lien sur mon blog. Donc, je mets le lien de votre blog dans mon.
big kiss

Vivi

Faith in God 10. januar 2009 kl. 02:18  

Vivi
Salut, comment vas-tu?
J'ai vraiment apprécié leurs cartes. Félicitations pour la créativité.
Je suis brésilien et vivent à São Paulo.

Allez sur mon blog:
www.aartedoscrapbook.blogspot.com

Placez votre lien sur mon blog. Donc, je mets le lien de votre blog dans mon.
big kiss

Vivi

Kjersti 10. januar 2009 kl. 16:02  

Skikkeleg søtt vintagekort - likte tema med eventyr!

Skjønne fargar og alt i alt ein spennande blogg :)

Kristine 10. januar 2009 kl. 17:48  

Dette ble jo et kjempeflott kort Camilla!
HJelt herlig fargekombinasjon og lille Bambi er alltid så søt. Mitt favorittpapir fra Sassafras!
God helg til deg!
Klem fra Kristine

Marte 10. januar 2009 kl. 22:40  

Du er alltid så hjertelig og søt i dine kommentarer. Tusen takk skal du ha, du gjør meg oppriktig glad!! :)

Jeg synes ditt vintage kort er så utrolig stilig! Kjempeherlig med et vintage kort i knalle farger! :)

Stor klem fra meg

eba 11. januar 2009 kl. 00:05  

Takk for hyggelig hilsen :) Kortet ditt er nydelig! Så flott med blå vintage, det fikk jeg lyst å prøve... :)
Ha en fin søndag!

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet 11. januar 2009 kl. 00:17  

Tusen takk for at du har besøkt bloggen min, og takk for de fine kommentarene! Det roser hjertet til en nybegynner:-)
Jeg må si jeg elsker stilen du har på kortene dine, og dette siste var hærlig!

Det ligger noe til deg i bloggen min!

Nina 11. januar 2009 kl. 10:46  

Heisann!

Takk for hyggelig kommentar i min blogg *klem*

Kjempeflott kort du har laget, rådyret er bare sååååå søtt.

Ha en fortsatt fin søndag :)

Gill 11. januar 2009 kl. 13:01  

Beautiful card, love the style and all the flowers look fab
hugs Gill x

Anita 12. januar 2009 kl. 12:56  

Kortet ditt er utrolig lekkert, Camilla! Nydelige detaljer og farger, og merkelappen på forsiden var kjempefin. Likte dette kjempegodt, du viser at man kan bruke friske farger selv om det er vintage:)

Ønsker deg en flott uke!

Klemmer fra Anita

Bibbi 14. januar 2009 kl. 19:17  

Det var et lekkert kort med en morsom bretting...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min!

Jannhild 20. januar 2009 kl. 15:30  

Ååååååå, WOW!!!! RÅååålekkert, Camilla!!!!!

Klem