søndag 25. januar 2009

Foto utfordring

Kristine og Marte har utfordret meg til å delta i denne morsomme foto-utfordringen.

*Gå til mappen Mine Bilder
*Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.
*Vis bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet.
*Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
*Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.


Det 6.bildet i min 6.mappe var dette...

Et bilde av hunden vår Cox. Han er veldig gammel, vi regnet ut at han var over 90 menneskeår da jeg var hjemme sist. Han er verdens snilleste hund, veldig selskapssyk og kosete. Før var han veldig hektisk av seg, men på sine eldre dager har han roet seg betraktelig:)

Jeg har det ganske travelt i dag, så jeg får ikke utfordret noen videre, men de som ønsker må bare slenge seg på utfordringen:)

5 kommentarer:

Kristine 25. januar 2009 kl. 15:31  

thi hi!
For et søtt bilde;)

Marte 25. januar 2009 kl. 15:36  

så stilig han er!! :)

Maya 28. januar 2009 kl. 20:46  

Åhh søte reinsdyret!! *fnis*
Jeg kan sende deg noen trykk,om du sender meg mer marsipan te *ler*
Hilsen søtmonsen Maya :)

Inger Marie 29. januar 2009 kl. 22:56  

Så herlig bilde..
Nydelig kort under her i herlige farger og med flotte detaljer.
Skikkelig flott du har pynta kortet på alle sider
Ønsker deg en god helg!!

Eva Helen 31. januar 2009 kl. 00:55  

Så korslig bildet av hunden din.Jeg kvakk da jeg så bildet av han,for han er helt lik min hund med de samme fargene.Det var artig.Fine ting du har laget.