onsdag 7. januar 2009

Award!

Jeg har fått en award!
Denne awarden har jeg fått av
Benedicte og Lise. Tusen takk!



Denne bloggen invisterer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og være venner.De er ikke opptatt av utmerkelser eller selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vilenda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte.

Jeg sender awarden videre til disse kreative damene:



Marte
Heidi
Anita
Jannhild
Elisabeth
Bibbi
Aud
Vyan

7 kommentarer:

Marte 7. januar 2009 kl. 09:23  

Tusen takk søte, dette var koselig! :) En skikkelig oppmuntring på en dag som har startet dårlig (for tidlig?) :P

Ha en kjempe fin dag, skal sende en stor klem din vei!

♥ Marte

Elisabeth 7. januar 2009 kl. 18:11  

hei hei;) og godt nyttår til deg også.
tusen tusen takk;)
åååå men du lager masse fint altså. Gleder meg til å følge med videre her hos deg;)

ha en fin kveld
klem fra elisabeth

Aud 7. januar 2009 kl. 19:03  

Tusen takk, snille deg!♥ Så koselig å få slike awarder, setter stor pris på at du tenkte på meg!

Ha en fin onsdagskveld! {{{klem}}}

Lim 8. januar 2009 kl. 17:59  

Congratulations with your award. Your cards and projects are beautiful!
Hugs,
LIM

Rasofiel 14. januar 2009 kl. 04:24  

utrolig koselig :D tusen hjertelig takk :O) vyanmica

Jannhild 20. januar 2009 kl. 15:30  

Så snill du er!! Tuuusen tuuusen takk!!
Klem

Anita Hagen 6. februar 2009 kl. 18:13  

Heihei Camilla.

Veit at jeg er utrolig treig i avtrekkeren men - Tusen hjertelig takk for denne hyggelige utmerkelsen. Det setter jeg utrolig pris på.

Jeg er helt håpløs til å følge opp disse, men du skal i alle fall vite at de treffer meg i hjertet, uansett :-)

Ha en fin dag videre og en riktig god og kreativ weekend!

Klem fra Anita