fredag 16. januar 2009

Sukkersøtt - Utfordring #24-Gjestedesigner #7

Denne uken er vi så heldige å ha fått med oss Anita Thorsen som gjestedesigner.Og oppgaven hennes lyder:

-Lag ditt eget pyntepapir og bruk på et kort eller et prosjekt.
-Det skal være mønster på det og det er ikke lov å bruke andre pyntepapir enn det du selv lager.
-Fargevalget er fritt.

Etter å ha tatt fatt på denne oppgaven, fant jeg ut at jeg er veldig sporet på å bruke mønsterpapir!!
Så dette ble en omstilling for meg:) Jeg vet ikke om jeg er fornøyd med resultatet eller ikke, men jeg ga det iallefall et forsøk.



This week we are so lucky to have Anita Thorsen with us as a guest designer.
And her challenge for us is:

-Make your own decorative paper and use it on a card or a project.
-It is not allowed to use other decorative papers than those you have created yourself.
-Color Scheme is free.

I've never done this before, and I don't know if I'm happy with the result or not, but at least I gave it a go:)

11 kommentarer:

Lene Aase 16. januar 2009 kl. 10:52  

Kjempestilig kort, likte alle blomstene. Eg er også helt hektet på mønsterpapir:)

Klem fra Lene:)

Kristine 16. januar 2009 kl. 11:20  

God morgen Camilla!
Jeg syns kortet ditt ble aldeles herlig. JEg sitter her og drømmer til vår og sol og flott eblomster i hagen. Et herlig sommer-kort var de. Gjorde seg såå godt med alle blomstene og de mtchende papirene du har laget. Og froskefamilien er alltid så søte!
Ha en god helg!
Klemmer fra Kristine

Åshild 16. januar 2009 kl. 12:11  

Et skikkelig SMILE-kort, Camilla :) Supert med litt freshe farger og lekent oppsett, sammen med de kule froskene!

Klem, klem!

annes paperfun 16. januar 2009 kl. 12:18  

Ååå det var et skikkelig gla'kort!!!
Herlige friske farger....ble glad av å se på kortet ditt.
Og her koser jeg meg med deilig sjokolade fra deg..sparer og sparer..he..he.. den var veldig god :o)
Ha en riktig god helg
klem Anne

Anita 16. januar 2009 kl. 12:29  

Jeg synes kortet ditt er herlig! Får sånn god lengte-etter-sommeren følelse;) Det ser ut som sola har lagt igjen litt solskinn på dette!

Ønsker deg en kjempefin fredag og helg! Klemmer fra Anita

Pia 16. januar 2009 kl. 15:00  

wow super flot og farverigt kort

Maya 16. januar 2009 kl. 16:19  

Dette var bare sååå herlig,Camilla!!
Ett skikkelig gla`kort!
Herlig med de friske fargene :)
Klemmiser fra Maya.

Marianne 16. januar 2009 kl. 16:34  

For et herlig, forfriskende, artig, sprekt gla-kort!!! Fantastisk flott med alle blomstene og knappene! Matchet frosken perfekt!!

Ha en super fredag, og god helg!!

Klem Marianne:)

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet 16. januar 2009 kl. 18:35  

Så hærlig kort... Friske farger:-)

Hanne 16. januar 2009 kl. 22:04  

Kanon, Camilla! Dette har du da all grunn til å være fornøyd med, så effektfullt med de blomsterstemplene i bakgrunnen sammen med det blomsterhavet - dette likte jeg skikkelig godt!

God helg og god klem fra Hanne:)

Jannhild 20. januar 2009 kl. 15:29  

Hei igjen :)

Guriland for et nydelig flott og friskt kort!! Oser av sommer, sol og glede!!! Herlig!!!!

Klem