fredag 8. mai 2009

Sukkersøtt - Utfordring #39 - Mønsterark

Så var det fredag igjen, og denne uken er utfordringen å bruke minst fem forskjellige mønsterark.
Jeg synes denne utfordringen var veldig morsom å jobbe med, siden jeg liker å bruke masse papir!!:)

I og med at det skulle brukes så mange mønsterark, har jeg forsøkt å holde meg til to farger, for å unngå at resultatet skulle bli rotete.

Motivet er et stempeltrykk jeg har fått av Maya, får aldri nok av disse Hänglar-søtingene!
Blomsten er fra Prima Flowers, synes de er så flotte!
Og endelig er jeg i besittelse av en Word Window Punch fra Stampin up! Har ønsket meg en sånn lenge.



It's Friday again, and this week the challenge at Sukkersøtt is to use at least five different DPs.

Since I love to use a lot of papers on my cards, I found this challenge a lot of fun:)
Since we have to use so many DPs, I have tried to use only two main colours, to avoid a messy look. Maya has sent me the cute image, I never get enough of these Hänglar-cuties!
The flower is from Prima Flowers, I just love them!!
And finally, I am in possession of a Word Window Punch from Stampin up! I have wanted one such a long time, I now I've got one:)

8 kommentarer:

Ruth 8. mai 2009 kl. 10:12  

this is really beautiful, there is such a lot of detail,Ruth x

Marianne 8. mai 2009 kl. 10:21  

For et fantastisk sammensatt kort!!!
..og en drøm av en blomst!
Ha en riktig god helg!

Klem Marianne:)

Anita 8. mai 2009 kl. 10:42  

Dette kortet er bare så herlig! Digger hänglar søtingen, og sammen med blomsten og de fine arkene er kortet så flott! Nydelig;)

God helg til deg! Masse klemmer fra meg;)

CraftyC 8. mai 2009 kl. 19:17  

A stunning card, I love the new Word Window Punch, must get one soon!
Clairex

Gro 8. mai 2009 kl. 19:56  

Så herlig kort, og tøff fargekombinasjon.
Ha en fin helg.

Pia 8. mai 2009 kl. 22:39  

super søde farver og lækkert motiv

Maya 9. mai 2009 kl. 01:14  

Fyyyyfaderulland det ble rååålekkert,Camilla!!
Nyydelige farger og så lekkert malt!
Ha ei flotters helg,
klem fra Maya:)

Sigrun 9. mai 2009 kl. 19:39  

Nydelig kort og og herlige farger!