fredag 1. mai 2009

Ett Trykk - Babykort i Aprilutgaven

Here's a card I made for the last issue of Ett trykk.
.......

Her er babykortet jeg lagde til Baby-kort galleriet i april-utgaven av Ett Trykk. Kortet befinner seg nå hjemme hos en søt liten gutt som har fått navnet Martin:)

Papirene jeg har brukt er fra Making Memories, epoxy-clipen likeså. I tillegg har jeg brukt kartong fra Bazill i lysblå og brun.
Blomsten er laget av rundinger klipt ut av bazzill og ark fra Making memories, og motivet er fra Panduro.
Tekststemplene jeg har brukt er begge fra papirloftet, Design Linda Mortensen: Rund Dekor Du er Unik, og Design Cecilie Lundstad: Vaskelapp 100% Elsket.


Slik ser innsiden ut...Bamsestempelet er fra Magnolia, tekststempelet er fra Aud Design, pyntet med sirkelstempel rundt, som jeg ikke vet hvor er fra.
En close-up på den ene innsiden av kortet. Her har jeg brukt samme blomset som på forsiden, med oppbygde sirkler av forskjellig papir.

Siden det var så mye stæsj på resten av kortet, valgte jeg å holde baksiden ganske enkel.

Det personlige stempelet er bestilt over e-bay fra Malaysia og tekststempelet er fra papirloftet, Design Cecilie Lundstad.

5 kommentarer:

~Denise Lynn~ 1. mai 2009 kl. 18:34  

This is fantastic Camilla! The detail work is amazing! Absolutely beautiful creation! :)

Deb 1. mai 2009 kl. 21:47  

wow, that is an amazing card, fabulous!
Have a great weekend! Debx

bente_me 1. mai 2009 kl. 23:28  

Kjempeflott kort! Likte spesielt godt dei flotte blomstene. Litt retro;) Ha ein fin helg:)

Kristine 2. mai 2009 kl. 07:40  

Åååå så nyydelig dette kortet var Camilla!
Hvordan gikk det med Jamie Oliver kokkeleringen din??
Klemmer fra Kristine

Bengelmama 2. mai 2009 kl. 19:53  

What a beautiful card.

Nadine