lørdag 2. mai 2009

Ett Trykk - Konkurranse i Aprilutgaven - Bladgull

Here's another card I made for the last issue of Ett trykk.
......

I Ett Trykk sin Aprilutgave var konkurranse-temaet "Bladgull".

Jeg valgte å lage et pop-up kort, og brukte bladgull i kantene av motivet pluss på blomstene og bladene som ligger rundt motivet.
Bladgullet har jeg festet med VersaMark Watermark Stamp pad. Denne dro jeg over hjørnene, og dro så et flak med bladgull over. Dette førte til at bladgullet festet seg noe ulikt over de forskjellige områdene, og ga det hele et litt "brukt" utseende.

Blomstene og bladene trykket jeg ned i stempelputen før jeg dro bladgull over disse på samme måte som med hjørenene.
Min kjære søster i Norge, var så snill å sende meg aprilutgaven av Ett trykk, og heeeyy...jeg kom på 2.plass:)




Og slik ser kortet ut når det er sammenklappet...

7 kommentarer:

Ida / Little 2. mai 2009 kl. 17:57  

Ohh ja dette så jeg og syns var så nydelig!! :) Gratulerer så mye med 2 plassen :) Velfortjent!

Klem Ida

Joey 2. mai 2009 kl. 18:37  

Hiya Milli, this is just so gorgeous, a stunning piece of work, love the image and gorgeous details. Joey.x

Pia 2. mai 2009 kl. 19:14  

Wow det er sååå super flot, lækkert pyntet og så fint med bladguld på, tillykke med 2. pladsen

Riet 3. mai 2009 kl. 00:02  

What a beautiful creation Camilla,l love the colours and flowers.

Hugs Riet.x

Deb 3. mai 2009 kl. 23:31  

beautiful card and so clever! Have a great evening! Debx

Anonym 4. mai 2009 kl. 15:13  

Such beautiful creations!! I really love these free standing pop ups!! :) Your details are so pretty!! TFS!

Anonym 9. mai 2009 kl. 14:17  

Noe så herlig!!