fredag 1. mai 2009

Sukkersøtt - Utfordring #38 - Vinger

Så er det fredag igjen, og tid for ny Sukkersøtt utfordring!
Denne gangen har vi tenkt ut en tema-utfordring, og temaet er "Vinger".
Mange har stempel med en eller annen form for vinger, engler, alver, sommerfugler etc. eller passende tekststempel, og dette er en gyllen anledning til å ta frem disse.

Jeg har laget en liten smykke-eske.
På toppen av lokket har jeg brukt et stempeltrykk fra Hänglar, som jeg har fått av snille Maya:)
Blomstene har jeg dyppet i Versamark Watermark Stamp Pad, deretter strødde jeg på hvitt embossingpulver ,som jeg har fått fra min kjære tante, og embosset det hele.

Siden temaet er vinger, følte jeg det var på sin plass å få med litt fjær.
Det heter vel less is more, men pytt sann, fjærpakken ble iallefall brukt opp *knis*

Tekststempelet har jeg fått av min søte lillesøster:) Tror det er fra Kort&Godt.

Og inni esken ligger et lite vingesmykke...

7 kommentarer:

Riet 1. mai 2009 kl. 10:26  

Wowww Camilla,what a beautiful card,l love the stamp and papers.
So beautiful creation.

Hugs Riet.x

Kort og Søm 1. mai 2009 kl. 10:37  

Kjempe fin! Så god ide med å embosse blomstene, ble så fint! :o)

Maya 1. mai 2009 kl. 12:14  

Åhhhh så nyydelig,Camilla!!
Lekre farger og nyydelige fjær!!
Og guriland så stilig smykke,heldige mottaker :)
Ha ei flotters langhelg,
klem fra Maya :)

Deb 1. mai 2009 kl. 12:43  

Stunning creation Camilla, love the sweet angel and the feathers are a fantastic embellishment!
Have a great weekend! Debx

Marte 1. mai 2009 kl. 13:30  

Enda en herlig utfordring fra dere i Sukkersøtt teamet! Ditt inspirasjonsbidrag er bare SÅ herlig, og ikkeminst gjennomført til minste detalj. Kjempe stilig!! :)

Ha en knall lørdag! Klem fra meg

Anonym 1. mai 2009 kl. 15:16  

What a really sweet creation!! I adore this card!! :)

Lena Katrine 1. mai 2009 kl. 15:49  

En nydelig eske, til et nydelig smykke!

Ha en flott helg! Klem