mandag 4. mai 2009

En liten "kortbok" med notisblokk

Har prøvd meg på et kort i uvant format i dag, tanken var å få plass til en liten notisblokk inne i kortet.
Tenkte en sånn bok kunne være grei å ha liggende ved telefonen, om man trenger noe å skrive på.

........
I've tried to make a card in a, for me, rather untypical format today.
The idea was to make room for a small notepad on the inside of the card.
I thought such a book would be great to have by the phone, if you need to write something down.

Og slik ser innsiden ut, notisblokk pyntet med blomster og stæsj.

And this is how the inside looks, the notepad with some Prima flowers.

7 kommentarer:

Marte 4. mai 2009 kl. 18:39  

Denne var jo kjempesøt! Og så smart.. Jeg skribler gjerne når jeg snakker i telefon.. ;)

God kos fra meg til deg

Liv Torunns hobbykrok 4. mai 2009 kl. 18:42  

Så nydelig kort, rosa er fint da....

Sparkle and Flourish 4. mai 2009 kl. 20:40  

Gorgeous! love the ripped paper. Great design! Judy x

Hanne 4. mai 2009 kl. 23:36  

En smart idé, Camilla, og så utrolig lekker! Supernydelig, og det stempelet passet jo godt til deg ;)

Har ikke hatt all verdens tid til blogging i det siste, så jeg må bare slå sammen litt her - virkelig flotte kort du hadde med i siste stempelbladet, og gratulerer med veldig velfortjent andreplass!!

Nattaklem fra meg ;)

Anonym 5. mai 2009 kl. 00:21  

So very sweet!! This is totally adorable!! :)

Unknown 5. mai 2009 kl. 03:07  

Very nice Milli! Great idea and you made it sooo pretty!

Kort og Søm 5. mai 2009 kl. 10:28  

Kjempe fin!
God ide også :o)