onsdag 20. mai 2009

Endelig overstått!!!!

Jeg har vært ganske fraværende i bloggverdenen de siste månedene, men nå er eksamen overstått, og jeg er blitt lege!!
Veldig rar følelse, klarer ikke venne meg til tanken ennå:)
Nå kan jeg endelig sette meg ned og pusle med hobbysakene mine igjen, har gledet meg så masse til det!
Takk for alle koselige meldingene dere legger igjen, har ikke vært så flik å svare på disse i det siste, men nå skal jeg nok bli litt flinkere.
......................................................

I've been quite absent in the blog world in the recent months, but I finished my last exam yesterday, and I can now call myself a doctor!
It's a weird feeling, and I can not get used to the thought yet:)
Now I finally get the chance to play with my crafting stuff again, I have eagerly waited for this!
Thanks for all the kind messages you leave, I haven't had the chance to respond to these the last months, but I think it's going to be a bit better from now on.

18 kommentarer:

Caroline 20. mai 2009 kl. 14:02  

wæææhæhæ!!! også lege da!! GRATULERER SÅ MYE!! Det må være heerlig å være ferdig etter så lang skolegang!! Ønsker deg lykke til i den store verdenen som lege!! :) stor klem!!

~Denise Lynn~ 20. mai 2009 kl. 14:56  

BIG congratulations Doctor Giske!! WoHoo! Way to go Camilla! :)

Carina 20. mai 2009 kl. 15:23  

Gratulerer så mye!! Dette er litt av en bragd! Da er det vel en spenndende periode som turnuslege som venter:) Var det i Førde du skulle??
Du skal hvertfall vært hjertlig velkommen hit :)

Lena Katrine 20. mai 2009 kl. 17:19  

Å fyttigrisen! Gratulerer så mye med velfortjent dr.tittel! Jeg er sikker på at du har jobbet hardt for å oppnå dette - og tenker det er deilig å endelig være i mål!
Lykke til med praktiseringen!

Go'klem til deg

Anonym 20. mai 2009 kl. 18:41  

Gratulerer så mye Camilla. Er kjempestolt av deg. Vet at du har jobbet hardt. Velkommen inn i den "store heleverden". Vet du vil gjøre en god jobb. Er glad det endelig er over, så du får litt fart på kortproduksjonen igjen til glede og inspirasjon for oss andre.
Klem fra stolt tante og Bat.

Anonym 20. mai 2009 kl. 18:45  

Kjære Camilla, ble så ivrig at jeg fikk dysleksi - det er selvfølgelig helseverden du skal inn i- du har kanskje en kur for det og du??
Tante

Kristine 20. mai 2009 kl. 20:08  

Gratulere så masse doktor Camilla ;)
Store klemmer fra Kristine;)

Maya 20. mai 2009 kl. 20:29  

Gratulerer så utrolig mye,DR.Camilla!!!
*Danser rundt av glede for deg*
Så deilig det må være å endelig være ferdig,og skulle du trenge jobb noen gang,så stemmer jeg for att du blir lege her oppi,altså ;)
*fnis*
Ha ei flotters helg,vennen og kos deg masse!!
Go`klem fra Maya:)

Hanne 20. mai 2009 kl. 21:18  

GRATULERER, Camilla!!! Tenker det er fantastisk å være ferdig nå, etter all lesinga! Ta deg en velfortjent fest før du dukker ned i papiret, da :)

God og varm klem fra meg - som synes det er veldig betryggende å ha en lege i bloggeland ;)

Anonym 20. mai 2009 kl. 21:33  

WOWZER!! What a huge achievement!! Big congrats to you...Dr.!!! :)

Marte 20. mai 2009 kl. 22:11  

Gratulerer så utrolig mye, min kjære venn! Du vet jeg har tenkt mye på deg :) Du ser smashing ut i drakten din - søta!

Gleder meg til å snakke med deg, og til å få deg hjem! Klem fra meg

Deb 21. mai 2009 kl. 08:15  

Wow, congratulations Doctor! Well done, all that hard work has paid off and hopefully you will have more time to craft again!

Have a great day, Debx

Daisy Chain 21. mai 2009 kl. 09:55  

Congratulations DOCTOR. Now get playing and have some fun after all that hard work.

Hugs Debbie xx

Kort og Søm 21. mai 2009 kl. 09:58  

Gratulerer!! :o)

Lene Aase 21. mai 2009 kl. 11:31  

Gratulerer så mye, så spennende å bli lege da :)

Klem fra Lene.

Jeanette 24. mai 2009 kl. 09:19  

Gratulerer så mye! :) flott å kunne puste ut etter hektiske eksamener og endelig få tid til å være litt kreativ (på annen måte)! Lykke til som lege! :) Måtte du "heal the world"!

Kjersti 24. mai 2009 kl. 16:14  

Gratulerer så mykje med eksamen, og lykke til med karrieren!

Godt jobba! :)

Anonym 30. mai 2009 kl. 16:34  

Wow Camilla..a doctor? That's incredible...many congratulations!
Have a wonderful weekend.
Hugs
Carole x