fredag 20. mars 2009

Sukkersøtt - Utfordring #33 - Clean and simple

Så er det fredag igjen, og tid for ny utfordring hos Sukkersøtt.

Denne uken utfordrer vi dere til å lage et kort i clean and simple/minimalistisk stil. Stilen bygger på enkle oppsett med rene linjer og lite pynt.

Da jeg er er veldig glad i pynt og "nips-naps", krevde det en del tankevirksomhet før jeg kom fram til hvordan kortet skulle bli.
Jeg har valgt å holde kortet i 3 farger(noe som for meg er minimalisme i seg selv) og som siste hånd på verket ble jeg følte jeg meg "tvunget" å klistre på en blomst:)


It's Friday again and time for a new challenge at Sukkersøtt.

This week we are challenging you to create a card, keeping it clean and simple.

This style is based on a simple layout, with clean lines and few embellishments.

As I'm very fond of embellishments, this challenge required some thinking.

I have chosen to keep the card in 3 colors (which for me is minimalism itself), and as a final touch I felt "forced" to add a flower:)

13 kommentarer:

Marianne 20. mars 2009 kl. 10:24  

En enslig stakkars blomst må da være lov:) Var ikke så lett dette nei. Kortet ditt ble kjempelekkert, ser ikke ut som du har gjort annet!

Ha en flott helg.
Klem Marianne:)

annes paperfun 20. mars 2009 kl. 11:39  

Så stilig kort!
Likte så godt motivet du har brukt.
og hvordan du har plassert mønsterarkene.
Ønsker deg en superdupergod helg...
det er vel vår hos deg :o)
klem Anne

Anonym 20. mars 2009 kl. 15:06  

This is so beautiful!! Love the images on the darker BG colors!! TFS!

Dawn Wheeler 20. mars 2009 kl. 18:11  

Stunning card so cute and pretty ,love it ,hugs Dawnxxx

Riet 20. mars 2009 kl. 20:13  

wowww Camilla,what a beautiful card,l love the colours.

hugs Riet.x

Erin... 20. mars 2009 kl. 20:44  

So gorgeous!!! Love the colors and what you did with the main image, looks wonderful!!! have a fun weekend!

Nina I. 20. mars 2009 kl. 23:17  

Kjempeflott clean and simple kort!!
Ønsker deg ei flott helg!
Klem

Maya 21. mars 2009 kl. 00:44  

Synes kortet ditt ble rålekkert jeg!!
Clean & simple passer meg godt når det gjelder lite farger,ettersom jeg stort sett holder meg til to *ler*
Men når det gjelder pynt,slet jeg litt mer,valgte å la være ALT jeg *fnis*
Ha ei superduper helg,snuppa!
Klemmiser fra Maya :)

Anonym 21. mars 2009 kl. 00:57  

WOW i love this card very mach

CraftyC 21. mars 2009 kl. 13:17  

This is an adorable card!
Clairex

Unknown 21. mars 2009 kl. 17:50  

Hei min venn. Tenkte jeg skulle logge meg kjapt på for å gi deg et lite livstegn fra DEJLIGE Danmark.. Vi stor koser oss, og været har vært skjønt. Fått tid til både shopping og annen kos :) Jeg tenker på deg, har sett så mye lekre klær i stilen vi liker. Fant en herlig kåpe, prøvde å sende deg mms, men fikk ikke sendt den fra utlandet.. :(

Suss!!

Deb 21. mars 2009 kl. 22:25  

Beautiful card, love the sweet image and fabulous layout! I too find it so hard to meet this type of challenge!
Have a great evening! hugs Debx

Kort og Søm 22. mars 2009 kl. 19:21  

Hei,
takk for hyggelig hilsen hos meg.
Veldig fint kort du har laget, må si meg enig med de andre at fargen var super!

Hilsen Fredrikke :o)