fredag 6. mars 2009

Sukkersøtt - Utfordring #31 - Skisse

Denne uken har Anita laget en nydelig skisse, den var en fryd å jobbe med.

Jeg benyttet anledningen til å prøve ut et av Gojuss Girls stemplene mine, er hun ikke søt!

Tekst stempelet jeg har brukt, kjøpte jeg faktisk tiltenkt dette motivet. Synes det passer ganske godt, ser nesten ut som han vil fortelle henne noe der han sitter:)

Tekst stempelet er fra Impression Obsession - A little Birdie, arkene jeg har brukt er fra My Minds eye og Sassafras Lass. Blomsten er fra Prima, det blå båndet med prikker fra Panduro og det orange fra en lokal hobbybutikk.



This week Anita has created a beautiful sketch for us, and it was a delight to work with!

I used the opportunity to try out one of my new Gojuss Girls, isn't she the cutest!

I actually bought the text stamp intended for this image, and I think it fits pretty well.

It almost looks like the bird wants to tell her something:)

The text stamp is from Impression Obsession - A little birdie, the papers I've used are from My Minds Eye and Sassafras Lass. The flower is from Prima, the blue ribbon with dots from Panduro and the orange from a local hobby store.

24 kommentarer:

Maya 6. mars 2009 kl. 10:06  

Åhhhh dette er bare sååå fantastiskt lekkert!!
Herlige farger og nyyyydelig malt,Camilla!!
Ha ei flotters helg,
Go`klem fra Maya :)

Anita 6. mars 2009 kl. 10:17  

Jeg likte så godt dette kortet, Camilla!! Herlig fargesammensetning og sirklene er perfekte. Nydelig kort!:)

Og du, gratulerer så masse som Whimsy stamps DT, kjempegøy!!:)

Ha en fin fredag! Klemmer fra Anita

Monique 6. mars 2009 kl. 12:10  

Hi Milli, what a beautiful card. Love the bright colors you used. Love the sketch and what you've done with it.

xx Monique

Marte 6. mars 2009 kl. 14:00  
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marte 6. mars 2009 kl. 14:01  

Dette kortet er så utrolig lekkert, vennen - og jeg er så STOLT over at du ville sende det til meg. Tusen tusen takk skal du ha, du har virkelig gjort min dag! :) Du er så utrolig søt, og jeg gleder meg allerede til å sette meg ned i kveld med Gorjussene ;) Igjen, tusen takk! Du er herlig! :)

God helg!!

Pia 6. mars 2009 kl. 14:02  

sååå flot og dejligt med de friske farver, supert

Anonym 6. mars 2009 kl. 15:11  

Åååhw...:) jeg er herved forelsket i de stemplene der iallefall..

SÅ fint kort!! Du er litt av en inspirasjon!

God helg, hilsen Cathrine :)

~Denise Lynn~ 6. mars 2009 kl. 15:20  

This is beautiful Camilla! Love the fun papers and colors. Sweet image, perfect coloring. The accents are all lovely too. Great sketch, may need to give this one a try! :)

Riet 6. mars 2009 kl. 16:08  

what a beautiful card Camilla,l love the image and colours.

have a nice weekend.
hugs Riet.x

Marianne 6. mars 2009 kl. 17:13  

For et fantastisk kort!!! Sååå herlige farger, og motivet er jo bare toppers!!!

Ha en finfin helg!
Klem Marianne:)

Anonym 6. mars 2009 kl. 18:56  

So so beautiful!! What a gorgeous creation!! TFS!

Erin... 6. mars 2009 kl. 22:58  

Absolutely stunning. Love the colors adn that sweet image!

Deb 6. mars 2009 kl. 23:29  

Beautiful card Camilla, I love the sweet image, you coloured her perfectly and I love the papers and the sentiment stamp, so perfect!
Hope you have a great weekend, hugs Debx

Hanne 7. mars 2009 kl. 09:42  

Du store all verden, Camilla, så nydelig flott og friskt dette kortet var! Stilig med de båndene på sida av bildet...
Disse fargene gikk rett hjem hos meg! Det gjør også disse stemplene, så nå må jeg ta en runde og finne ut av hvor jeg kan finne dem :)

God helg og god klem fra Hanne:)

Marte 7. mars 2009 kl. 14:09  

Hei igjen søta mi! Jeg har kost meg så veldig med maling av Gorjussene i går kveld og i dag...! Tenker på deg hele tiden da vettu! :) Skal lage noen kort etterpå! Tusen takk igjen vennen min, du er så god! :)

Sparkle and Flourish 7. mars 2009 kl. 18:34  

Stunning Camilla...gorgeous bright colours and I love the sentiment...just perfect :)
Judy xx

Sue 7. mars 2009 kl. 20:26  

wow what a beautiful card gorgeous colouring, great colours, stunning card, sue.x

Elisabeth 8. mars 2009 kl. 21:29  

hei hei
Tusen takk for koselig kommentar hos meg. Kortet som du har laget er bare så utrolig fint. Stempelet er kjempe skjønt;)

Ha en fortsatt fin kveld

Klem fra Elisabeth

Inger Marie 9. mars 2009 kl. 23:46  

Kortet ditt er bare helt fantastisk flott.
Nydelige farger og for et søtt stempelmotiv.
Og du har fargelagt det helt nydelig!!
Et kort til å bli glad av
God klem

Jeanette 10. mars 2009 kl. 15:56  

Gorgeous card Camilla! Love your coloring and that fabulous paper! Hugs Jeanette

Kort og Søm 11. mars 2009 kl. 10:33  

Så fint kort!
Det papiret og tekst stempelet var supert :o)

Hilsen Fredrikke :o)

Gill 11. mars 2009 kl. 22:12  

Gorgeous card, love the colours and your sweet image has been coloured beautifully
hugs Gill x

Nyten 13. mars 2009 kl. 08:24  

Wow, kjempeflott kort!!

Nixe-Moni 15. mars 2009 kl. 09:05  

Another wonderful card. Love the cute image and your beautifully colouring. The colours and papers are great too.
Hugs
Moni