lørdag 14. mars 2009

Ett Trykk - Marsutfordring

Denne måneden utfordrer Ett trykk oss til å lage kort(eller andre ting) med sommerfugler på.

Sommerfuglene kan være stemplet, bilder, stanset ut, i metall, plast... ja, alle sorter sommerfugler er lov. Og selvsagt kan du ha på så mange du vil, og de behøver ikke være hovedmotivet på kortet.

Da jeg fant stemplene fra Magnolia i postkassen i går, fant jeg ut at disse var perfekte for denne utfordringen. Serien heter også Chasing Butterflies.
Jeg har lenge hatt lyst å prøve meg på et Pop-up kort, men aldri sett meg mål på det.
Nå skulle det allikevel prøves ut! Det er mye lettere enn jeg hadde sett for meg, så dette skal gjentas!
Det eneste som kreves er tålmodighet av stål under selve utklippings-seansen.



23 kommentarer:

Eva Helen 14. mars 2009 kl. 16:28  

WOW for ett fantastisk kort du har laget!Veldig kreativt og vakkert!

Orli 14. mars 2009 kl. 16:56  

Wow amazing card !!!
so live and make you want to touch them... beautiful

Angella 14. mars 2009 kl. 17:03  

SÅ stilg Caimilla og så mange detaljer. Jeg er imponert...:) Herlige farger!

God helg
Angella

Oss i Ett trykk 14. mars 2009 kl. 17:34  

Så flott og stilig pop-upkort du har laget :)

Takk for at du er med!

Riet 14. mars 2009 kl. 21:30  

woww Camilla,what a beautiful card,l love the stamps and colours.

zo mooi.
hugs Riet.x

Anonym 14. mars 2009 kl. 23:55  

Kjempesøtt kort Camilla, føler jenta og gutten kommer løpende rett ut av bildet. Klem fra tante

Deb 15. mars 2009 kl. 00:09  

Such an incredible card, it is absolutely stunning, love the little people popping up!
Hope you're having a great weekend! hugs Debx

Debbie 15. mars 2009 kl. 00:13  

Oh what a fabulous Pop-up card Camilla, I love the beautiful scene you have created and the colours wonderful. Debbie x

Hege 15. mars 2009 kl. 00:34  

WOW!

Finner ikke ord ... Lekkert er vel det som passer best.

God Helg.
Hege

Kathy 15. mars 2009 kl. 01:37  

What a gorgeous card!! I love your scene!! Beautiful coloring as well! Just fabulous! Glad I found your blog! :)Kathy

Nixe-Moni 15. mars 2009 kl. 09:06  

What a stunning and so cute card. Love everything about it!!
Hugs
Moni

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet 15. mars 2009 kl. 10:19  

Stilig kort. Sterke og klare farger... Pop-up kort fikset du jo som alt annet:-)

Anita 15. mars 2009 kl. 10:56  

Wow!! Dette kortet er helt fantasisk, Camilla!:D Nydelig fargelagt og hele motivet ditt er bare superflott. Såå stilig altså:D

Håper du har hatt en fin helg! Klemmer fra Anita

Marte 15. mars 2009 kl. 20:28  

Så utrolig flott dette kortet er, min venn! Stilig med pop up, som deg trodde jeg (og tror egentlig enda) at det er aaaalt for vanskelig ;)

Jeg har tenkt på deg i helgen. Var ute med mamma'n min i går, og hun kjøpte et nydelig skjerf til meg. Tenkte at det skulle du sett... Hihi.. :) Håper vi snakkes igjen snart!

Godklem fra meg til deg!!

Inger Marie 15. mars 2009 kl. 21:59  

Så nydelig pop up kort. Friske farger til å bli glad av :)
Klem fra Inger Marie

Anonym 17. mars 2009 kl. 10:42  

Wow, what a great card!
found your blog by Bloghopping:)
Added yours to my Blogroll ;)

Happy card-making.

Love from Holland,
Marjolein

Anonym 17. mars 2009 kl. 18:05  

OMG!! How cute is this?!! I love your beautiful scenery!! I can't wait to get these cuties cut and mounted to start using too!! :)

Hanne 17. mars 2009 kl. 23:30  

Næææ, så stilig pop-up-kort, Camilla! Disse figurene passet jo kjempegodt til den bruken, og med disse fargene var det jo nesten så jeg fikk lyst til å hoppe inn i kortet og bli med på sommerfugljakt :)

God klem fra meg :)

Kort og Søm 18. mars 2009 kl. 08:44  

Kjempe fint kort du har laget, det var veldig morsomt med alle detaljene!

Ha en fin dag,
hilsen Fredrikke :o)

Jannhild 18. mars 2009 kl. 11:26  

Skitlekkert kort, Camilla!!
Herlig fargerikt og flott!! Dette er et sånt kort som en bare blir glad av!! HErlig!

Klem

Anonym 21. mars 2009 kl. 01:03  

I love your work great card like reall picther

big wow

Sissen 26. mars 2009 kl. 00:34  

Det var jo bare herlig!

♥ Kristy Woods ♥ 27. mars 2009 kl. 00:49  

Wow your magnolia cards are great! We have a challenge blog here in australia called Magnolia down under, would love to see you there. We are also looing for a GDT! LOve your work.
Kristy