fredag 13. mars 2009

Sukkersøtt - Utfordring #32 - Fargeutfordring

Da er det fredag igjen, og tid for ny Sukkersøtt-utfordring.
Denne uken har vi en ny vri på utfordrings fronten, nemlig en fargeutfordring!

Og utfordring ble det! Jeg brukte ganske lagt tid på å tenke gjennom hvordan jeg skulle få med disse fargene på ett og samme kort, uten at det "skar" seg fargemessig.
Man kan iallefall ikke si annet enn at kortet ble fargerikt:)

Tekststempelet er fra Inkadinkado. Er ikke teksten søt?! "If you're feeling blue try painting yourself a different colour". Tenk om vi kunne hatt like enkle løsninger på ting, som barn har!

It's Friday again and time for a new Sukkersøtt-challenge.
This week we have a new twist regarding the challenge, a colour challenge!

And what a challenge! I spent quite some time thinking how I could use these colours on a single card, without making a mess out of it.
One can definitely say that the card is colourful:)

The text stamp is from Inkadinkado. Isn't it cute? "If you're feeling blue try painting yourself a different color."
Imagine how it would be, having these simple solutions that children often have!

9 kommentarer:

~Denise Lynn~ 13. mars 2009 kl. 13:42  

Super cute Camilla! Love the image and your coloring. Great papers and accents. Those flowers are beautiful!

Hope you've gotten your Whimsy's by now! :)

Caroline 13. mars 2009 kl. 16:48  

Herlig kort du har laget :)
Hvor har du fått tak i de søte gorjuss jentene? ( hvis det er det du heter da :D ) .. de var bare så utrolig søte!! :)

Marte 13. mars 2009 kl. 16:53  

Herlig kort, Camilla!! Dette likte jeg godt. Fikk litt panikk da jeg så fargene i ukens utfordring - men jeg skal prøve meg i kveld jeg også...

Bloggen din har forresten blitt veldig fin etter oppussing - kan hende jeg er treg, men så det først nå.. :) Nydelig bilde av det søtis! :)

Knis og knis, de sitatene er bare så herlige. Og jeg som elsker barnesitater - har dataen full... Hvor har du fått tak i de stemplene? Sånne må jeg bare kjøpe meg! :)

God helg til deg min venn!

Hanne 13. mars 2009 kl. 21:41  

For det første er jeg helt enig med Marte vedr de stemplene, tips mottas gjerne :)

Og så var jo kortet ditt fantastisk flott! Så utrolig spreke farger, som virkelig passet sammen med teksten! Knallbra, Camilla!

God helg og god klem :) Husk å ta noen kreative pauser!

Deb 13. mars 2009 kl. 21:46  

your card is so beautiful, the sentiment is so sweet, love it!
have a great evening, hugs Debx

Debbie 13. mars 2009 kl. 23:49  

Oh this is fabulous Camilla, I love the bright colours and the image is adorable...beautiful colouring too! Debbie x

Maya 14. mars 2009 kl. 08:27  

Åhhhh dette var jo bare så nyyydelig,Camilla!!
Ett herlig fargesprakende kort!
Og så nyydelig du har malt Gojuss-frøkna!
De stemplene har jeg også bestilt meg,så herlige tekster :)
Go`klem fra Maya

Anonym 17. mars 2009 kl. 18:04  

This is so so beautiful!! Just love your bright colors!! FAB!!

Jannhild 18. mars 2009 kl. 11:28  

Bare helt lekkert!!!