søndag 5. oktober 2008

Sukkersött - Utfordring #10 Grønn og brun

Endelig har jeg muligheten til å delta på Sukkersött sine morsomme utfordringer igjen!
Jeg må si jeg strevde litt med ukens utfordring før jeg kom i gang ordentlig, noe som kanskje har med det å gjøre at jeg sjelden bruker grønt i kortene mine, men det var gøy å prøve noe nytt!


Ukens utfordring lyder som følger:
"Denne uken har vi en fargeoppgave til dere. Vi vil at du skal lage et kort med bare brunt og grønt. Du kan selvsagt bruke forskjellige nyanser av fargene, men kun disse to er tillatt på kortet. Og dersom du maler stempeltrykk kan du selvsagt bruke ansiktsfarge, den går vel så vidt under brun kategori:)"


Jeg valgte å lage et høstkort, som jeg har tenkt å sende til søsteren min. Jeg fargela stempelmotivet med MCP-teknikk, etter inspirasjonen jeg fikk på papirgleder.no.

11 kommentarer:

Torill 5. oktober 2008 kl. 17:53  

Så flott denne var! Utrolig fiffi løsning! Og tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!
ha en super uke!

Lene Aase 5. oktober 2008 kl. 18:29  

Rålekkert kort!!! Så stilig med den nøtten:)

Klem fra Lene.

Bente 6. oktober 2008 kl. 00:00  

Kjempestilig! Så flott med "vinduet"!!! Det var en god idè:=)

annes paperfun 6. oktober 2008 kl. 08:27  

Ååå det var et flott kort! Så nydelig gjennomført og flott med vinduet.
Linken fungerte ikke..kanskje du kan prøve en gang til?
klem fra Anne

Joanna 6. oktober 2008 kl. 13:04  

Her lukter det Indian Summer med de flotte brun og grønn tonene :)Superlekkert kort fra deg Milli.


Klem fra Joanna

PS: Det xmas stempelet har jeg desverre ikke,jeg fikk avtrykk av det fra en venninde.

Linanna DESIGNS 6. oktober 2008 kl. 17:13  

This is a gorgeous card and those nuts look delicious!! Hugs Linda x

Kristine 6. oktober 2008 kl. 17:27  

Så utrolig vakkert Camilla!
Tusen takk for at du deltar!
Klemmer fra Kristine

Maya 7. oktober 2008 kl. 00:51  

Ett skikkelig høstkort det der ja!
Nyydelige farger og flott med vinduet!

Takk for att du deltar,
klem fra Maya :)

Lim 9. oktober 2008 kl. 19:15  

Oh my...This is amazing and stunning! I love it!!
I'm going to follow your blog. :))
Hugs,
LIM

Bentelen 10. oktober 2008 kl. 00:06  

Det var et nydelig kort du har lagd...

alinitaxula 12. oktober 2008 kl. 21:51  

son preciosas las tarjetas
un besin
desde santiago de compostela
alinitaaaa