fredag 24. oktober 2008

Sukkersött Utfordring # 13 Gjestedesigner # 4

Denne uken er det gjestedesigner Katharina Frei som er gjestedesigner hos Sukkersött.
Hun driver det ganske så nyoppstartede, men utrolig populære stempelfirmaet
A Whiff of Joy.

Katharina har laget en nydelig skisse til ukens utfordring.

Slik ser den ut...


Da jeg så den, tenkte jeg at den var perfekt for bursdagskortet til sønnen av en venninne av meg.

Jeg hadde allerde bestemt meg for hvilke stempel jeg ville ha med i kortet, men klarte ikke helt komme på en idé om hvordan få med alle stemplene på ett kort.

Katharinas skisse var perfekt for dette!

Papirene er fra Panduro - Designerark Little boy , og stemplene likeså - Stempelsett Pirat på eventyr.

Det morsomste med hele seansen, var at kjæresten min mente at når jeg for en gangs skyld hadde laget et fint kort(les: ikke suppesøtt kort denne gangen...), så skulle jeg attpåtil gi det bort til en gutt som bare kom til å sikle på det(han blir 2 år). Tror nesten kjæresten ble litt sjalu jeg...:)





8 kommentarer:

Maya 24. oktober 2008 kl. 09:33  

Guriland så stilig pirat kort!!
Herlige stempler!
Stilig med bølgekanten på siden og lekkert fargelagt,Camilla :)

Du får lage ett kort til kjæresten også da vettu ;) *fnis*
Klem fra Maya :)

annes paperfun 24. oktober 2008 kl. 09:36  

Det var virkelig et nydelig kort!
Og så flotte de stemplene er :o) me like!
Nydelig fargelagt og stilig med bølgekanten der. Passet jo superfint til temaet på kortet.
Ønsker deg en god helg!
Klem fra Anne

Anita 24. oktober 2008 kl. 09:58  

Dette kortet var så stilig!:) Utrolig tøft med lyseblått piratkort! Og stemplene dine er bare kjempesøte:)

Håper du får en kjempefin fredag og helg, Camilla!

Klem fra anita

Dawn Wheeler 24. oktober 2008 kl. 15:14  

Stunning card ,fabulous work ,brilliant ,Dawnxxx

Michele Roos 24. oktober 2008 kl. 16:51  

Great card. Love the image and the colouring is fantastic. I have tagged you, have a look at my blog for the info! Thanks Michele x

Kristine 25. oktober 2008 kl. 08:27  

Hei på deg og god morgen Camilla!
Gratulerer med første DT kort! Det var jo så utrolig stilig med pirat-temaet - og fargeleggingen din er jo alltid perfekt!
Ha en flott helg;)
Klemmer fra Kristine

Swaantje 29. oktober 2008 kl. 09:44  

*umfall*
Ich glaube es nicht!
Ist die Karte schön!!

Einfach tolllllll...

Camilla 30. oktober 2008 kl. 17:25  

Dette kortet var bare såå stilig! Og så gjennomført da!!:) Helt rått;)
Klemmer fra Camilla.