tirsdag 14. oktober 2008

Sukkersött - Utfordring # 11 Skisse # 3

Denne uka har Kristine har laget en skisseSukkersött.
Det første jeg tenkte da jeg så den var, wææææh!! Jeg ble rett og slett litt skremt:) For jeg har aldri laget et rundt kort før, og aldri har jeg brukt trekanter heller, men jeg ga det hele et forsøk.


Og det som kom ut av det, var et CD-kort med julesanger som jeg skal sende til min kjære søster. Som førsteårs-student må hun jo få opp julestemningen i den nye leiligheten:)
Om du leser dette, Julie, så venter det en julepakke om ikke så alt for lenge.
Hun synes nok jeg er ei lita skrulle som begynner å tenke jul så tidlig, men slik har jeg alltid vært:)















13 kommentarer:

Torill 14. oktober 2008 kl. 12:30  

Så nydelig denne var! En skikkelig flott gavepakke!!!
hærlig!

Pia 14. oktober 2008 kl. 12:49  

Hvor det et flot bidrag og med mange fine detaljer

annes paperfun 14. oktober 2008 kl. 16:07  

Så nydelig dette var! Og for en god ide! Herlige farger du har brukt og så flott gjennomført.
Takk for at du deltar.
klem fra Anne

Joanna 14. oktober 2008 kl. 17:10  

Aldeles bedårende og kreativ ide, for ikke å si knallflott og kjempelekkert :)


Klem fra Joanna

Kristine 14. oktober 2008 kl. 17:27  

Ååååå du og du Camilla!
Dette er jo bare det lekreste EVER!
Så nydelig innpakking på jule cd'en! Søsteren din er jo den heldigste som får så masse flott!
Og skissen min har du brukt helt strålende!
Tusen takk for at du brukte den og for at du deltar på Sukkersøtt!
Og for all inspirasjonen du gir!
Store klemmer fra Kristine

Maya 15. oktober 2008 kl. 01:22  

*Bølgen*
Guriland så lekker løsning på skissen!
Og så utrolig flott gave til søsteren din!

Takk for att du er med,
klemmer fra Maya :)

Fredhøy - Gro 15. oktober 2008 kl. 09:23  

Så smart! Og utrolig stilig!!!

Jannhild 15. oktober 2008 kl. 13:57  

WOW WOW WOW!!!!!Denne var bare HELT NYDELIG!!!

Superheldig søster du har!!!!

Klem fra meg!

Hanne 16. oktober 2008 kl. 09:27  

Jeg slenger meg med på Mayas bølge jeg - herlige tider, noe så lekkert! Disse Tilda-arkene er jo så flotte å leke seg med, men du verden hva du har klart å få ut av dem - jeg er mektig imponert!!!

Ha en strålende fin dag, Camilla!
Sukkersøt klem :)

Karina Beck 16. oktober 2008 kl. 18:51  

Wauw, hvor er det flot.

Anonym 16. oktober 2008 kl. 19:49  

Så kreativ løsning for cd-oppbevaring/gavekort :-) Denne får jeg nok lyst til å herme litt etter ;-)

Anonym 16. oktober 2008 kl. 20:07  

What a gorgeous card...it's all totally stunning! Love all the details.
Carole :-)

Lene Aase 19. oktober 2008 kl. 11:29  

WOW, så lekkert!!! Utrolig kreativt og for en flott gave å få da;)

Klem fra Lene :)