søndag 19. oktober 2008

DT-medlem hos Sukkersött!!!

Jeg kom på at jeg ville lage et innlegg om dette på min egen blogg også, siden jeg er så heldig og forferdelig glad!!

Mandag denne uken fikk jeg en mail av
Anita fra Sukkersött, og hun lurte på om jeg hadde lyst å bli medlem i Design Teamet deres!! Gjett om jeg hadde lyst!!

Jeg har ikke holdt på med kortlaging i så veldig lang tid, så dette var en kjempeoverraskelse, ettersom jeg har vært stor fan av Sukkersött siden de startet opp. De lager så utrolig mye flott!!

Fredag ble det hele kungjort!

Dessverre har jeg ikke fått muligheten til å glede meg fullt ut før nå, siden jeg har vært dårlig siden torsdag, men nå begynner jeg å komme meg til hektene igjen, og jeg må si, det hever humøret mitt mange mange hakk bare jeg tenker på det.

Inspirasjonen er på topp, og jeg gleder meg til mange spennende utfordringer framover!

5 kommentarer:

Anita 19. oktober 2008 kl. 18:00  

Det er sååå kjekt å ha deg med!!;)

Maya 19. oktober 2008 kl. 19:40  

Istemmer med Anita!
Velkommen i gjengen :)

Klemmer fra Maya.

Heidi 19. oktober 2008 kl. 20:33  

Gratulerer så masse -kjempegøy!

Klem fra
Heidi

annes paperfun 19. oktober 2008 kl. 22:06  

Kjempemoro at du ville bli med i teamet :o)
Gleder meg til å bli "kjent" med deg!
Bamseklemmer fra Anne

Beate 25. oktober 2008 kl. 20:23  

Gratulerer så masse!! Vel fortjent :)