fredag 5. september 2008

Sukkersött - Utfordring #5 Mappekort

Ukens utfordring hos Sukkersött er å lage et mappekort etter idé fra gjestedesigner Camilla.
Synes dette var en utrolig flott idé, som jeg helt sikkert kommer til å benytte igjen.
Et mappekort er ikke bare et flott kort, men er en gave i seg selv. Mange takk til Camilla for inspirasjonen!!
Jeg lagde et mappekort til tanten min, som er verdens beste tante. Jeg skal fylle kortet med sjokolade.
Syntes det var litt riskabelt å kombinere fargene rosa og rød, men var morsomt å prøve en ny fargekombinasjon.

Slik ble iallefall mappekortet...





10 kommentarer:

Maya 5. september 2008 kl. 22:32  

Åhhh for ett herlig sprudlende mappekort!
Lekker fargekombinasjon og så masse herlige detaljer å feste blikket på!
Lekkert :)

Takk for att du deltar,
klemmer fra Maya

Hege-Annie Simonsen 6. september 2008 kl. 11:04  

Kjempesøtt og flott kort!! Liker alle de fine detaljene og fargene. :)

Takk for kommentaren på ett av mine mappekort! :) Koselig at du likte det.

God helg til deg, der du er! Klem

Rasofiel 6. september 2008 kl. 12:23  

å fy søren <3 <3 <3 dette må være noe av det søteste jeg har sett <3 <3 <3 glad jeg fant bloggen din - her var det jaggu mye kvalitet :D Håper det er greit jeg legger deg til på bloggrollen min :D Ha en strålende helg!!! Vyanmica

♥ Kari ♥ 6. september 2008 kl. 14:14  

Så herlig skjønt dette var da!! Mange søte Tilda detaljer og flotte farger!!
Takk for koselig kommentar hos meg :)

Ha en kjempefin lørd!
Klem fra Kari

Caroline 6. september 2008 kl. 15:42  

nåh, så skjønt kort :) Her var det mange søte detaljer!! :)

Hanne 8. september 2008 kl. 09:15  

Å, herlige tider, så nydelig kort! Flott å kombinere disse Tildafigurene på denne måten, og rødt frisker jo bare opp rosa, det gjorde seg!

Tipper tanten din ble glad & lykkelig for dette!

Takk for at du ble med på den søte utfordringen, håper du får en fi mandag :)

Pia 9. september 2008 kl. 17:25  

Hvor er det et nydeligt kort og hvor er det nogle søde farver og så har du jo utrolig mange fine detaljer, ja jeg kan blive ved med at finde nye ting at kigge på, supert

Anita 11. september 2008 kl. 08:41  

Ta en titt på Sukkersött;)

Moia 14. september 2008 kl. 17:23  

Kjempefint kort, riktig "sukkersøtt" var det med nydelige pastellfarger. Takk for inspirasjonen.

Anita Hagen 30. september 2008 kl. 18:17  

Åååå så lekkert Tilda-mappe-kort. Lekre farger og så mange flotte og herlige detaljer. Herlig!

Klem fra Anita