mandag 25. august 2008

Sukkersött - Utfordring #4 Brads og bånd

Denne ukens oppgave på Sukkesött er å lage kort hvor vi skal bruke brads og bånd. Vi må ha med 3 eller flere av hver.
Jeg gikk av nattevakt i da morges, og siden jeg ikke var nevneverdig trøtt kjørte jeg til en butikk jeg var blitt tipset av tante på.
Det er en butikk jeg hovedsakelig kjenner som farvehandel for all type maling, men i det siste har de begynt å ta inn scrapbook-material.
Jeg hadde ikke store forhåpninger før jeg gikk inn, men utvalget var enormt. Kjøpte en hel masse, og fikk brukt en del av dette i kortet jeg laget til ukens oppgave.

7 kommentarer:

Pia 25. august 2008 kl. 18:06  

søde pastelfarver og sød brug af brads og bånd

Sianba 25. august 2008 kl. 21:46  

Nydelig kort! Jeg liker virkelig fargene du har valgt, både søte og litt friske! :-)

Maya 25. august 2008 kl. 23:14  

Utrolig flott med båndene på bakgrunnspapiret (notere meg den idèen :) )
Herlige detaljer og flott kort!

Takk for att du er med :)

Klem fra Maya

Joanna 26. august 2008 kl. 01:16  

Oiii dette kortet bare lyste imot meg,der kommer sommersolen opp igjen :)

Kjempelekkert kort og flott LO.

Klem fra Joanna

annes paperfun 26. august 2008 kl. 08:36  

Det var et koselig kort og så nydelig med pastellfarger. Flott løsning på oppgaven og takk for at du er med på utfordringen.
Klem fra Anne

Caroline 26. august 2008 kl. 10:35  

Så skjønt kort!! Herlige myke farger du har valgt! :)

Anita 31. august 2008 kl. 12:26  

Et kjempeskjønt kort med nydelige detaljer:)

Takk for at du ble med på utfordringen!:)