fredag 7. november 2008

Sukkersött Utfordring # 15 - Skisse # 4

Denne uken har Anita laget en kjempefin skisse til ukens utfordring hos Sukkersött.


Og hva lagde jeg ut i fra denne skissen...et julekort:) Julen nærmer seg med stormskritt, og jeg er ennå ikke ferdig med halvparten av kortene som skal sendes ut, men det ordner seg nok på et vis. Jeg får ta en av de kommende helgene til bruk.

Jeg har brukt papir fra Scenic Route og My Mind's Eye - Magnolia, motivstemplene er fra Magnolia og tekststempelet er fra Stephanie Barnard.


9 kommentarer:

Åshild 7. november 2008 kl. 10:27  

Superkoselig julekort, Camilla! Det Magnoliastempelet er så fint :) Og hvis det er noen trøst, så er vi iallfall to som er laaangt unna ajour med årets julekort...

God klem

Inger-g 7. november 2008 kl. 13:02  

Kjempeflott skisse og kort. Fin anledning til å sette igang med julekortproduksjonen. ;-)

Ha en flott helg.

Inger
:-)

Hanne 8. november 2008 kl. 09:42  

Så flott julekort da Camilla, disse fargene var så nyyydelige! Og stemplene *sukk*

Så henger jeg meg med i Åshilds trøsteklubb - jeg er ferdig med... tja... sånn kanskje ti prosent... kremt... Men det er jo leeenge igjen til jul?!

Ha en finfin lørdag da!
God klem fra Hanne:)

Kristine 8. november 2008 kl. 10:23  

Dette var et kjempesøtt julekort Camilla!
Jeg liker så godt brune og blå julekort og dette ble absolutt en favoritt;)
Håper du får en flott helg!
Klemmer fra Kristine

Nina 8. november 2008 kl. 13:13  

Hei, Camilla! Takk for koselig kommentar i min blogg *klem*
Utrolig nydelig kort du har laget.

annes paperfun 10. november 2008 kl. 07:40  

Så koselig julekort! Og de kulene der var kjempefine!
Herlige farger og så fint som du fargelegger.
Ønsker deg en flott dag og en god start på en ny uke :o)
klem fra Anne

Torill 10. november 2008 kl. 09:36  

Så nydelig dette var!!!
Skikkelig hærlige farger, og flott malt!!!
Du er knakende god altså!!!
klem

Maya 10. november 2008 kl. 11:34  

Nyyydelig kort,Camilla!
Lekre farger og nyydelig fargelagt!
Klemmer fra Maya :)

Hege-Annie Simonsen 11. november 2008 kl. 20:05  

Så nydelige farger på dette herlige og koselige kortet!! :) Ja, her har jeg også nok å gjøre med å få ferdig julekortene! :)