fredag 21. november 2008

Sukkersøtt - Utfordring #17 - Gjestedesigner #5

Denne uken er Malin aka Boop gjestedesinger hos Sukkersøtt. I den anledning har hun vært så snill og sponset oss hos Sukkersøtt med egendesignede stempel, Papillo stamps.

Ta turen innom bloggen hennes, hun lager helt fantastiske kort!

Ukens utfordring går ut på å lage en julegavepose med minimum én tilhørende til/fra-lapp.

Jeg lagde en julegavepose med plass til noe smått i.
Jeg fylte min med serinakaker, men jeg har sett andre fylle den med drops og diverse, så her er alt mulig.
Posen er laget etter Blessing Mix box tutorial fra SCS, du finner YouTube tutorialen
her.
Jeg la også ved oppskriften på serinakakene, om de skulle smake så godt at den som får gaven vil har flere:)




15 kommentarer:

annes paperfun 21. november 2008 kl. 11:41  

Ååå!!! Denne var bare utrolig flott og så søt. Nydelig gjennomføt!
Og så fint med oppskriften sammen med kakene.
Denne må jeg prøve engang..takk for link.
Og ønsker deg en superduperflott helg.
klem Anne

Lene Aase 21. november 2008 kl. 11:58  

WOW,wow,wow, denne posen var fantastisk lekker!!! Nydelig pyntet og malt-veldig gjennomført:)

Klem fra Lene:)

BrightSmileSB 21. november 2008 kl. 12:00  

denne var utrolig stilig! :)

oheidia 21. november 2008 kl. 14:10  

Denne var bare så utrolig fin! Jeg skal virkelig lage denne gaveposen i helgen og så flott at du legger ved hvor du fant oppskriften.

Veldig fint pyntet og veldig flott helhet med oppskrift og kaker sammen i gaveposen. Likte denne...

:=)

Pia 21. november 2008 kl. 15:29  

Utrolig flot pose og så smukt pyntet

Maya 21. november 2008 kl. 17:33  

Åhhh denne var nyydelig,Camilla!
Og så lekkert malt,og nyydelig med pynt på innsiden av posen også!
Og serina kaker er godt,altså ;)
Ha ei flotters helg,
klemmiser fra Maya :)

Hanne 21. november 2008 kl. 18:58  

Nei, noe så kanonsmart!!! Takk for linken, denne skal prøves!

Du hadde jo laget en rålekker utgave, helt fantastisk!!!

Håper du får en deilig helg!
Klemmer fra Hanne:)

Anonym 22. november 2008 kl. 01:17  

Tuuusen takk for kommentar i bloggen min. Og tuuusen takk for linken!! :) Det var gøy! Og forresten,så må jeg si at du lager så utroolig mye fint!! Skikkelig inspirerende,selv om klokka blir langt på natt..... :)

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter 23. november 2008 kl. 01:39  

Disse posene er så søte. Kjempefine å gi bort. Denne var fantastisk flott, og så artig at oppskriften er med også. Heldig den som får denne. :)

Klem

Lise

Cathrine 23. november 2008 kl. 11:10  

åh, så fin! hadde jeg fått noe sånt i gave hadde jeg blitt superglad ;) kjempefint malt jente, og flotte farger også.

Cathrine 23. november 2008 kl. 15:05  

tusen takk for fine kommentarer i bloggen min;) det stempelet er bare så herlig, jeg bestilte det av en fyr i Malaysia gjennom Ebay: http://stores.ebay.com/loongchai74. fin å handle med, du kan designe egne stempel også tror jeg.

Torill 23. november 2008 kl. 18:33  

Knallflott julepose da!!!!
Og tusen takk for at du tittet innom bloggen min:-) Og la igjen en koselig kommentar:-)
klem klem

Camilla 23. november 2008 kl. 18:36  

Mmmm det så godt ut!;) Og posen er bare kjempeflott og så gjennomført!
Klemmer fra Camilla.

Bente 23. november 2008 kl. 21:46  

Guriland så flott!!! Har du link/oppskrift på hvordan man bretter posen?

Bente 23. november 2008 kl. 22:15  

...hehe... linken ligger jo allerede der;=D Der ser du mitt øye for detaljer...:=/