tirsdag 25. november 2008

Bursdagskort

Jeg har fått i oppdrag å lage et bursdagskort til en prest!

Jeg gjorde meg noen tanker om hvordan jeg ville ha det til å begynne med.

Men siden jeg vet hvem hun er, og vet at hun ikke tar så tungt på ting, tillot jeg meg å bruke Tilda med englevinger på kortet:)

Jeg henter mye inspirasjon fra Claudia for tiden, innsiden ble til etter å ha sett alle de fine innsidene hun har laget.


I've been asked to make a birthday card for a priest!
I mused a lot before I started making it, but finally I got something together, I think she won't mind me using the Tilda with wings:)
I get a lot of inspiration from Claudia, the inside was made after admiring her beautiful insides.

9 kommentarer:

Pia 25. november 2008 kl. 17:04  

Hvor er det et nuser kort i dejlige farver og så meget fin pynt

Lim 25. november 2008 kl. 18:07  

Wow.. This card it's beautiful. I love the flowers and all teh details. Inside and out it's gorgeous.
hugs,
LIM

Caroline 25. november 2008 kl. 19:10  

så søtt kort! herlige friske farger du har brukt! og for en stilig innside på kortet! Super lekkert!!

Hanne 25. november 2008 kl. 19:40  

Halleluja, sier nå jeg :)

Dette blir garantert satt pris på, det var jo vanvittig lekkert, både utenpå og inni! Imponert over alle detaljene du klarer å få med, som passer så godt!

Klemmer fra Hanne:)

Rønnaug S. 25. november 2008 kl. 19:53  

Hei. Nydelig kort. Og prester må da viskelig like Tilda med vinger ;).

Virkelig et kort til å bli glad av dette. :)

Hanne 27. november 2008 kl. 18:16  

Dette kortet var virkelig flott! Masse detaljer og nydelige farger!

Inger Marie 27. november 2008 kl. 22:16  

Nydelig kort i nydelige farger.
Kortet er jo bare så fint pyntet. Og innsiden er jo også bare så gjennomført og lekker.

God klem

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter 1. desember 2008 kl. 10:03  

Kjempefint kort med masse flotte detaljer. For ikke å snakke om innsiden. Det var helt nydelig!
Blir garantert satt stor pris på!

Ha en fin dag! :)

Aina 3. desember 2008 kl. 20:17  

Å, så herlig kort. Utrolig fint satt sammen, og nydelige farger.