mandag 10. november 2008

BasicGrey Challenges - Challenge 10 ~ Glitter

This week at BasicGrey Challenges we are asked to show some glitter on our creations.
"This week we would like you to get all sparkly with your creations and show some glitter on your work"
I made a Christmas card, and used glitter on the wings of Tilda, but unfortunately it doesn't show that well on the picture, but it really sparkles.







  • DP: BasicGrey - Dasher, K&Company


  • Stamps: Magnolia - Holiday Collection 2008, InkyWings


  • Embellishments: Ribbon charm from MM, brads from BasicGrey

5 kommentarer:

Dawn 10. november 2008 kl. 19:50  

Hi Milli
~Thanks for stopping by my blog - love the little scene you have created here - lovely papers..

Rach 10. november 2008 kl. 23:54  

a gorgeous scene, love the cute images and how you have popped the tilda image. hugs rachxx

Hege-Annie Simonsen 11. november 2008 kl. 20:03  

Åååh, så søtt dette var, med jultrepynting! Har ikke sett disse stemplene før! Fine! :)

Takk for kommentar på mitt bidrag til ukens Sukkersøtt utfordring. Jeg forelsket meg i det alvestempelet og måtte bare ha det! Det tok tid før jeg fant tak i det, fra jeg så det første gangen! Nå er det i mitt eie. :) Vil du ha noen trykk, bare mail meg adressen din. :) Klem

Desirée 12. november 2008 kl. 16:33  

Så flott kort! Ikke bare å få frem glitter når man skal fotografere/scanne kortene sine.

Takk for at du er med i blog candyen min!

Jeg var i Tyskland i ferien min, et nydelig land faktisk.

Klem fra Desiree

Kathy 12. november 2008 kl. 20:49  

Very pretty card!! Love that image ~ it is the cutest!! Great papers as well!! :)Kathy