fredag 22. januar 2010

Sukkersøtt - Utfordring #69 - Barnesang

Denne uken kommer vi med en utfordring jeg synes det har vært utrolig gøy å jobbe med, temaet er "Barnesang".
Lag et kort/prosjekt inspirert av en barnesang.

Jeg har latt meg inspirere av "Å var jeg en sangfugl"

/: Å, var jeg en sangfugl som fuglen på kvist :/
/: jeg vet hva jeg gjorde hver morgen for visst. :/

/: Jeg lærte meg sanger med triller og slag:/
/: og sang så for mor min hver eneste dag :/

/: Å, var jeg en fisk i det skinnende hav :/
/: jeg hentet fra bunnen meg perler og rav :/

/: Jeg ravet beholdt nok, men sikkert jeg vet :/
/: at perlene mor min fikk smykke seg med :/

/: Å, var jeg en skredder med synål og saks :/
/: så gikk jeg med nålen til arbeidet straks :/

/: Og klær jeg meg sydde av ull og av lin :/
/: men mor min jeg gav dem av silke så fin :/

 




7 kommentarer:

Jackie Thomas 22. januar 2010 kl. 10:31  

How adorable is this. You have done an amazing job. I love it. have missed visiting your blog, finally back online. xo Jackie

Kort og Søm 22. januar 2010 kl. 11:38  

Veldig, veldig fin!!
God helg,
klem Fredrikke :o)

kaylou 22. januar 2010 kl. 15:39  

Hi
wow this is beautiful, what a great idea.
hugs Kaylou xoxo

Pia 22. januar 2010 kl. 17:33  

så nydelig pose med mange lækre detaljer , flot med de grønlige farver.
Du må have en dejlig weekend.
knus Pia

Hanne 22. januar 2010 kl. 23:09  

Ja, var jeg en sangfugl, så hadde jeg jammen tatt bolig her :)

Kjempeflott pose, Camilla, supre farger (er det ikke vår snart?!)

God helg og god klem :)

nordsalten-hobbyklubb 24. januar 2010 kl. 13:44  

Invitasjon til utfordring #1 hos Nordsalten-hobbyklubb.
Denne gang tegner vi en skisse som du skal løse etter din egen tolkning.

spre gjerne ordet =)

følg med på :

nordsalten-hobbyklubb.blogspot.com

=)

Riet 24. januar 2010 kl. 18:42  

What a beautiful bag Camilla,i love your image and colours.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.xx