lørdag 9. januar 2010

Nytt kamera

I bought a new camera the other day, and had a lot of fun testing it out today.
The lucy one for the first photos was our cat Gustav.

Jeg har kjøpt meg nytt kamera da en av husets sønner/katter har ødelagt mammas tidligere kamera. Koste meg med utprøving i dag, og selvutnevnt testobjekt ble husets andre sønn, Gustav:)





Flere har spurt hvilket kamera bildene er tatt med, det nye kameraet heter Canon digital ixus 95is, og her er et bilde av det, rosa måtte det være:)

7 kommentarer:

Teres 9. januar 2010 kl. 18:03  

Vackra bilder! ♥

Camilla 9. januar 2010 kl. 20:58  

Herlige bilder! Og gratulerer med nytt kamera!!! Jeg også lurer på å kjøpe meg et nytt... Hvilke kamera kjøpte du lurer jeg på nå da?:)
Ha en flott kveld!Både du og Gustav:)
Klem, Camilla.

Marte 9. januar 2010 kl. 21:09  

Weej! Flotte bilder, hva slags kamera har du kjøpt deg? :)

Kort og Søm 9. januar 2010 kl. 21:24  

Nydelig pus, og jeg lurer også på hva slags kamera du kjøpte. Fine klare bilder!
Klem Fredrikke :o)

Angella 10. januar 2010 kl. 00:32  

For en nydelig katt...eller er det en tigerbaby...*hihi*??
Grattis med nytt kamera.

Angella

Camilla 10. januar 2010 kl. 10:47  

Takk for svar!!:) Og kult kamera! Enkelt og lett og ta med seg også;) Ha en finfin søndag!
Go'klem, Camilla.

Marte 10. januar 2010 kl. 11:10  

Rosa kamera, helt perfekt! :) Skarpe bilder tok det også, kjempe smart - og passer fint i veska ;)