søndag 3. januar 2010

Mine 10 favoritter fra 2009

Ønsker alle et riktig godt nyttår!!
Det har ikke vært mye blogging herifra den siste tiden, men forhåpentligvis blir det mer tid til dette i året som kommer.
Inspirert av dere andre, har jeg laget en oversikt over de kortene fra 2009 som jeg har som mine favoritter.

Wishing you all a happy new year!
I haven't been blogging much lately, but hopefully I'll have a bit more time for blogging in 2010.
Inspired by other cardmakers, I've gathered my ten favourite cards from 2009.






























6 kommentarer:

Camilla 3. januar 2010 kl. 16:50  

Fantastisk flotte kort Camilla!!! Jeg bare elsker alle kortene!! Knallflotte farger og du er så flink til å bruke store blomster:)
Gleder meg til å følge deg i år også:)
Klem, Camilla

Tonje - fantorangen 3. januar 2010 kl. 17:59  

Nydelige kort!
Gleder meg til å se hva du tryller fram i løpet av året som kommer :)
Godt nytt år!
Klem fra Tonje :)

Marte 4. januar 2010 kl. 14:08  

Hei min søte Camilla :) Så morsomt å se en kavalkade over kortene dine, du er en utrolig dyktig kortlager! Må si som Camilla, du bruker så flotte farger, og er ordentlig flink til å bruke store blomster! Jeg får masse inspirasjon inne hos deg, du lager ordentlige gla'kort! :)

Håper du har det bra!! Varme tanker fra meg

Jeanette 4. januar 2010 kl. 21:25  

Dette var utrolig fine kort!! =) Blir helt målløs jeg.. Ønsker deg et godt og kreativt nyttår!

Angella 4. januar 2010 kl. 22:31  

Så utrolig flotte kort Camilla... Du er kjempedyktig.
Gleder meg til å se mer av kortene dine:)

Angella

Riet 9. januar 2010 kl. 19:06  

So beautiful cards Camilla,i love your images and papers.

Hugs Riet,xx