fredag 19. mars 2010

Sukkersøtt - Utfordring #77 - Blått og grønt uten blomster

Det er fredag, nok en gang, og ukens utfordring hos Sukkersøtt er å lage et prosjekt med hovedfargene blått og grønt, prosjektet skal ikke inneholde blomster som pynt, men stemplede blomster eller blomster på mønsterark er lov.

Etter Ski-treffet går kortlagingen som smurt igjen, det er så deilig å kjenne at inspirasjonen kommer tilbake! Jeg har så mange ideer om hva jeg har lyst å lage, og gleder meg til frihelg som jeg kan bruke til akkurat hva jeg vil:)

Og slik ble kortet til ukens utfordring

5 kommentarer:

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet 19. mars 2010 kl. 16:29  

Herlig kort i ekte Camilla stil!
God helg!
Klem fra Gøril

Marte 19. mars 2010 kl. 21:09  

Tusen takk, min venn. Jeg tenker det samme, håper ikke det er lenge til neste gang vi sees med koffortene våre ;) Min kan sendes på fly også, ellers så blir kjøkkenbordet mitt 3 meter med ileggsplater... Marte og Camilla - treff!

Ha en god helg med kjærestebassen, vi koser oss med Gullrekka og god mat. Det forlovede liv er herlig ;)
Suss!

Heidi 20. mars 2010 kl. 14:09  

Hei.
Så koselig med besøk og hyggelig kommentar i bloggen min. Alltid spennende med nye bekjentskaper :)
Flott kort du har laget,fine farger og stilig bakgrunn med mange flotte detaljer:)
Likte også veldig godt det påske-kortet du lagde på Ski-treffet,kjempefine farger og knalltøff bakgrunn :)
Forøvrig et kjempefint treff... koste meg masse !!
Har lagt meg til som følger hos deg, vil gjerne se mere av hva du lager:)

Ha en fin dag!
Klem fra Heidi:)

Unknown 20. mars 2010 kl. 14:20  

What a stunning card! Absolutely beautiful colouring and fab design!
Hugs Gosia S.

Lenas kort 23. mars 2010 kl. 19:57  

Herlig kort i blått og grønt :-)Her var det masse flotte detaljer :-)