tirsdag 16. mars 2010

New York

Tenkte jeg ville vise dere noen bilder fra New York, en fantastisk by og en ferie vi aldri kommer til å glemme.

Vi dro på båttur ut til Ellis Island og kjørte rundt frihetsgudinnen før vi gikk i land.

St.Patrick Cathedral, storslått og helt utrolig vakker



Utsikten fra Rockefeller Plaza


En liten del av Times Square


Manhattan



Min fantastiske forlovede tok meg med på 2 hobbybutikker og var så tålmodig!!


Og her er et bilde av kjekken

Vi forlovet oss i New York, dette bildet er tatt rett etter at Mathias fridde

Og her er ringen:)

9 kommentarer:

Carina 16. mars 2010 kl. 22:34  

Grattis med forlovelsen, og en herlig tur! Sitter faktisk å bestiller tur "over there" selv :) Så hvis du har noen gode hobbybutikk tips, så mottas disse med takk :)

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet 16. mars 2010 kl. 22:42  

Så herlig med New York! Og gratulerer så masse med forlovelse! Nydelig ring!

For et utvalg av stempler i hobbybutikken foressten... Må ha vært en drøm for deg og et mareritt for forloveden:-)

Klem fra Gøril

Angella 16. mars 2010 kl. 22:58  

Hei Camilla,
Takk for sist... utrolig gøy å bli kjent med deg!
Flotte blider du har lagt ut.. Jeg vil også dit:)
...og så vil ha en kjæreste som er like tålmodig ...hehe:))

Gratulerer!

klem fra Angella

Sarah 16. mars 2010 kl. 23:16  

1000 gange tillykke og wow nogle flotte billeder fra NY.

Gry-Heidi 17. mars 2010 kl. 07:45  

*sukk* for en knalltur det må ha vært! Jeg elsker å reise, og NY står høyt opp på ønskelista:o)
Lekker ring, og dere er jo et nydelig par da :)

Klem, Gry-Heidi :o)

Gro 17. mars 2010 kl. 10:46  

Gratulerer med forlovelsen, Camilla. Det var også veldig hyggelig å treffe deg i helgen. Hadde det helt topp, og gleder meg allerede til neste gang.

Klem :o)

Marte 17. mars 2010 kl. 18:57  

Hei søta mi! Så koselig bilder du har lagt ut! Pent par er dere absolutt :) Gratulerer igjen med forlovelse, jeg er så glad på dine vegne :) Koste meg utrolig mye med besøk av deg, og da vi hadde dratt fra stasjonen sa jeg til Ronny "...men, vi var jo ikke ferdig skravlet.." Hihi, håper ikke det er lenge til neste gang vi sees. Da gjerne med forlovedene våre ;)

Stor og god klem til deg og Mathias!

Lim 18. mars 2010 kl. 17:12  

Oh Millis,
Congratulations!!!! Your ring is beautiful! :)
What a nice pictures. I love NY too, is one of my favorite cities. :))
Hugs,
LIM :)

Kristine 22. mars 2010 kl. 18:51  

Kjempeherlige bilder Camilla!
Dere er jo så søte sammen og jeg må jo få si gratulerer en gang til med forlovelsen :)
Koser og klemmer fra Kristine;)