fredag 27. november 2009

Sukkersøtt - Utfordring #63 - Spiselig gave

Denne uken har utfordrer vi dere til å lage et kort/pyntet gjenstand som kan gis bort sammen med en "spiselig" gave.
Gjerne med motiv eller tekst som har noe med mat å gjøre.(Det kan jo være alt fra tekststempel som f.eks. "A little yummy for your tummy", eller motiv med kokk/kokke, muffin, eller hva som helst som kan ha med mat å gjøre).

Jeg har pyntet en kakeboks med plass til franske pepperkaker, og slik ble resultatet:)








6 kommentarer:

Carina 27. november 2009 kl. 10:37  

MmmmMmm! Dette så skikkelig godt ut, Camilla!
Så utrolig lekkert pyntet!

STOR klem, Carina

Marte 27. november 2009 kl. 11:44  

Ja,men det VAR godt - Carina! De var borte på 2 timer. Haha... :)

Tusen takk for en utrolig søt og gjennomtenkt gave, Camillamor. Jeg koste meg så fælt, og tenner lys i glassene hver dag. Som jeg skrev, gleder jeg meg til å putte bilde av oss inni rammen :)

Du er flink, og utrolig omtenksom. Jeg setter så pris på deg!

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet 27. november 2009 kl. 15:32  

Denne var herlig Camilla... Likte utrolig godt fargene og sammensetningen. Og Marte: Din heldigris som fikk denne gaven!

Klem fra Gøril

Riet 27. november 2009 kl. 19:38  

Ohhh Camilla,what beautiful,i love the image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Jackie Thomas 28. november 2009 kl. 03:37  

Wow, this is absolutley gorgeous and yummy. I want one. lol. xo Jackie

Kristine 28. november 2009 kl. 14:53  

Nam nammenam Camilla!
Nå ble jeg så sulten på julekaker.
Jeg elsker den måten du har pakket inn kakene på og boksen er så nydelig pyntet!
Takk for inspirasjonen!
Lørdagsklem fra Kristine:)