mandag 23. november 2009

Kortcup Finale

Da er finalen i KortCup i gang, og oppgavene er fantastiske!
Synes det er litt skummelt å levere inn kortene mine, men gøy har jeg iallefall hatt det med oppgavene!!

Kort nr 1: Lag et julekort, der dere følger følgende kriterier:

-3 mønsterark
-Fargelagt/malt stempelmotiv
-Minst to forskjellige pynteting eller flere, men det skal IKKE VÆRE BLOMSTER på kortet!


Jeg har brukt mønsterark fra My Mind's Eye, Maya Design og October Afternoon.
Stempelmotivet er fra Hänglar&Stänglar og er malt med Distress Ink.
Av tilbehør har jeg Distresset en rødrutet sløyfe fra Panduro for å få den til å se litt gammel ut, nøkkelen er fra Making Memories, tag likeså. Snøkrystaller fra Panduro og strass-steiner fra Inkido. Hjørnene er sydd med symaskin.



Kort nr 2: Lag det fineste kortet du kan der du følger følgende krieterier:

-Lyse sarte farger
-Vi vil se vinger i enn eller annen form
-Forbud mot charms
-Dette kortet SKAL ikke være et julekort.

Jeg valgte å holde meg til blåtoner med innslag av hvitt. Arkene er fra Making Memories og Panduro. Kanten på det ene arket er stanset med puncher fra Martha Stewart. Blomstene, båndet, fjær og "post-stempel" er fra Panduro. Blonde fra Kort&Godt. Knapper fra Making Memories - Vintage Findings.


Håper dere liker kortene:)
Og takk for muligheten jeg har fått til å være med i KortCup, det har vært så gøy!!

4 kommentarer:

Marte 23. november 2009 kl. 13:16  

Jeg elsker dem! Julekortet er lekkert, passende pynt - det rutete båndet gjort "gammelt" var veldig lekkert! :)

Det lyseblå kortet er veldig deg, og så fint! Jeg krysser fingrene, og synes du er en verdig vinner! |

Ida / Little 23. november 2009 kl. 14:39  

Kjempe herlige kort begge to, det duse blå hadde en veldig rolig og hadde fin utstråling, mens julekortet var i koselige varmetoner! :) Lykke til!!

Klem Ida

Jackie Thomas 23. november 2009 kl. 21:32  

Oh wow. These projects are just gorgeous. So much effort put into them. I truly think they wonderful. Have a great day. xo Jackie

Riet 23. november 2009 kl. 21:45  

What a beautiful cards Camilla,i love the images and colours.

Hugs Riet.xx