fredag 24. april 2009

Sukkersøtt - Utfordring #37 - Fargeutfordring

Det er fredag igjen, og denne fredagen er ekstra spesiell for meg!
Jeg besto skriftlig eksamen i går, og unner meg en dag fri før jeg setter i gang med lesingen til muntlig eksamen.
Det høres kanskje rart ut at dagen føles spesiell, men etter 3 1/2 måneds lesing uten en eneste dag pause, er en fridag helt fantastisk!

Kortet jeg har laget til ukens utfordring var veldig morsomt å lage, spennende å prøve farger jeg sjelden bruker ellers.

It's Friday again, and this Friday is kind of special to me! I finished my last exam yesterday, and today I'm taking a day off before I start to study for my oral exam.

It may sound strange this day feels special, but after 3 1 / 2 month of studying without a single day break, a day off is just fantastic! The card I have made for this week's challenge at Sukkersøtt was very fun to create, so great to try out some colours I don't use that much.

5 kommentarer:

Riet 24. april 2009 kl. 10:39  

What a beautiful card Camilla,l love the stamp and colours.

Hugs Riet.x

Maya 24. april 2009 kl. 11:47  

Gratulerer med bestått eksamen!!!!
Hurra for deg,og nyyyt fridagen :)

Kortet ditt er bare så herlig,når du lager fargerike Camilla kort blir man glad :)
Kos deg i helga,
klem fra Maya :)

Unknown 24. april 2009 kl. 21:03  

Great card Milli! Love the bright blue with the muted earth tones!
:)

Carina 24. april 2009 kl. 21:45  

Nyt firdagen din!! Nydelig kort du har laget!

Kjersti 26. april 2009 kl. 11:03  

Kortet var aldeles nydeleg!

Gratulerer med bestått eksamen, og ein velfortjent fridag :)