fredag 3. april 2009

Sukkersøtt - Utfordring #35 - Kristines skisse

Og så var det fredag igjen....Utrolig hvor fort ukene går!

Kristine har laget et kjempeflott skisse til ukens utfordring hos Sukkersøtt.

Før jeg lagde kortet hadde jeg bestemt meg for at blomsten fra Prima SKULLE være med. Jeg vet den er i største laget, men jeg synes den er så fin:) Kjæresten min mener det ser ut som den har mugg på seg, men det får så være.

I tillegg har jeg brukt et av Gorjuss Girls stemplene mine, tekststempelet er fra Heidi Swapp, og er embosset med embossingpulver som jeg har fått av min kjære tante:) Tusen takk, tante!(håper du leser dette).


Jeg ville at selve motivet skulle matche "mugg-blomsten", og det ble litt av en prosess!Jeg embosset bildet med klart embossingpulver først, så embosset jeg kantene med det hvite embossingpulveret fra tante. Det var meningen å kun embosse kantene, men siden jeg var litt uheldig og klarte å dekke over en del av motivet, tok jeg fram neglelakkfjerner og "skrapte" vekk en del av det som var havnet feil. Deretter fikk bildet et lite svampstrøk av Distress Ink Vintage photo.

Og slik ble resultatet, *puh*!



It's Friday again....Scary how fast the time past by!

Kristine has made a great sketch for this week's challenge at Sukkersøtt.

Before I started making my card, I decided to use the flower from Prima. I know it's quite big, but I think it is so nice:) My boyfriend thinks it looks like it has mold on it, but I don't mind. I have also used one of my stamps from Gorjuss Girls, the text stamp is from Heidi Swapp, and it's embossed with white embossingpowder which I have gotten from my dear aunt:) Thank you so much!

17 kommentarer:

Riet 3. april 2009 kl. 10:13  

wowww Camilla.what a beautiful card,l love the stamp and papers.

hugs Riet.x

Anonym 3. april 2009 kl. 10:21  

oh wow Camilla, i love your card with your large bloom. beautiful collection of colours. hugs rachxx

Anita 3. april 2009 kl. 10:38  

Dette kortet er rålekkert!! Jeg digger fargekombinasjonen gult og rosa, og sammen med den store blomsten blir det såå flott!! Liker også den hvite teksten din:) Lekker-lekkert!!

Håper du får en kjempefin helg og en flott påske! Masse klemmer fra Anita

Åshild 3. april 2009 kl. 11:29  

Dæh, jobbingen med motivet funker big time! Knallstilig! "..matche muggblomsten..." *ler* Herlig!

Ønsker deg gode påskedager, Camilla!
Klem

Marte 3. april 2009 kl. 12:31  

Kortet er supert, Camilla! Fargene er knall, og motivet er fint både malt og "behandlet" :) Muggblomsten er sååå stilig!!

Stor kos fra meg...

Marianne 3. april 2009 kl. 14:09  

Dette ble kjempestilig!!!

Ha en riktig god helg.
Klem Marianne:)

Orli 3. april 2009 kl. 14:19  

I adore your works.
I love this stamp so much but we can't have in here in Israel.
beautiful colors.

annes paperfun 3. april 2009 kl. 14:30  

Kjempe lekkert kort! Digger fargene du har brukt...skikkelig sukkerött var det!
Lekker blomst du har brukt her :o)
Ønsker deg en ritkig god påske.
klem Anne

Pia 3. april 2009 kl. 18:14  

Wow såå flot og farverigt kort

Kristine 4. april 2009 kl. 08:01  

Dette ble jo sååå nydelig Camilla!
Likte så godt blomsten(de er mine favoritter). Og så stilig det ble med embossingeffekten!
God påske til deg og takk for at du laget et så flott kort med skissen min;)
Klemmer fra Kristine;)

Michele Roos 4. april 2009 kl. 09:04  

Goreous card Camilla. Love the image and the colouring is fabulous. Hope you're having a lovely weekend. Michele x

Hanne 4. april 2009 kl. 11:25  

Fantastisk flott kort, Camilla! Disse fargene var jo bare til å bli helt i sprudlehumør av, de er jo også tema på CCT!

Håper du får en fin lørdag, jeg sliter litt med "prosjektet" vårt, tror jeg må senke ambisjonsnivået litt for å komme i mål ;)

God klem til deg!

bente_me 4. april 2009 kl. 12:14  

Flotte farger! kjekt å se at du eksprimenterer litt:)

CraftyC 4. april 2009 kl. 22:50  

A gorgeous card Camilla!
Clairex

Maya 5. april 2009 kl. 17:16  

Nyyydelig kort,Camilla!!
Så lekre farger og nyydelig laget som alltid fra deg :)
Ønsker deg en flotters påske,
Go`klem fra Maya :)

Mette 6. april 2009 kl. 16:41  

Lekkert kort! Motivet var nydelig og passet jo veldig bra til blomsten:)

Bente 19. april 2009 kl. 17:32  

Åh for et nydelig kort - kjempeflotte farger og detaljer!! Klem, Bente