onsdag 11. juni 2008

Tilda Basket

I'm quite tired this morning staying up late yesterday to get this basket for an associate finished.


Jeg er ganske trøtt i dag, var lenge oppe for å gjøre ferdig en kurv til en kollega.
Jeg har alltid likt å lage kurver som gave, da jeg synes dette blir veldig personlig, men har til nå ikke kommet på ideen å kombinere Tilda stempler med dette.
Vet ikke hvor godt det vises på bildet, kurven er fyllt med et glass amerikanske cookies, kanelsnurrer og bananmuffins med den typisk amerikanske frostingen. Har aldri prøvd å lage frosting før, den er mye hardere enn vanlig melis og derfor mer egnet når jeg skulle pakke muffinsene slik jeg har gjort. Pisket 1 eggehvite luftig, tilsatte 1/4 ts sitronsaft og 4 dl melis.


1 kommentarer:

M 12. juni 2008 kl. 21:02  

Sjokolademuffins er bedre enn bananmuffins..
Jeg er glad i deg!
Hilsen kjæresten din