søndag 11. oktober 2009

Trykkpressa - Oktober 2009

Denne måneden er det en skisse som er utfordringen hos Trykkpressa.
I tillegg til skissen skal vi bruke høstfarger og blomster på prosjektet/kortet vårt.
Jeg har lenge hatt lyst å lage noe til halloween.
Vi har aldri feiret halloween her hjemme, men etter å ha tittet på Designer Stickers'ene fra Melissa Frances, kan man ikke bli annet enn inspirert.

Jeg har laget forsiden på en papirpose ut i fra skissen. Blomstene er fra Prima, knappene fra Kort&Godt, sticker fra Melissa Frances og katte-stempel fra Magnolia. Hyssingene er fra Papirloftet og Biltema. Swirlsene som er stemplet i hjørnene er fra Panduro. Jeg har brukt litt hvit akrylmaling på hyssing og papir, og svertet alle kantene med Distress Ink.



Og til slutt tenkte jeg jeg kunne vise dere et par bilder av gullene våre.
THEO

GUSTAV

8 kommentarer:

Pia 11. oktober 2009 kl. 18:41  

super nydeligt kort du har lavet og hvor er theo og Gustav bedårende, er vild med katte

Liv Johanne 11. oktober 2009 kl. 19:35  

Herlig pose, og to nydelige katter! :-)

Camilla 11. oktober 2009 kl. 20:06  

Utrolig flott dekorert papirpose Camilla!!!:) Og kattepusene dine er bare supernusselige!:))
Klem, Camilla.

Anonym 11. oktober 2009 kl. 21:47  

Posen er lekker, artige stempler. Er visst blitt helt kattegal du også. Bat skulle gjerne ha hilst på guttene dine. Selv jobber jeg intenst med jula. Fikk noen flotte stempler av Julie i går - så der var den helga over...
Klem fra tante og Bat.

❤ Kaia 12. oktober 2009 kl. 18:20  

Nydelig gavepose, flott pyntet..
Kattene dine var supersøte.
Klem fra Kaia

Vingesus og Julebrus 15. oktober 2009 kl. 15:15  

Så tøff pose! Den likte jeg. Og såååååååå nyyyyyyydelige katter du har. Skulle så gjerne hatt en liten pus..., men allergi...sukk!

HA en fin dag!

Oss i Ett trykk 20. oktober 2009 kl. 13:06  

Flott kort!

Takk for at du er med på Trykkpressa i oktober!

Lisbeth 25. oktober 2009 kl. 17:21  

En kjempe flott pose og hærlige katter!!!
Klem:)