fredag 12. juni 2009

Sukkersøtt - Utfordring #44 - Blomster

Denne uken har vi et fantastisk tema-utfordring i Sukkersøtt-bloggen! BLOMSTER!!
Jeg elsker blomster, og bruker det på nesten hvert kort jeg lager.

Jeg hadde store planer for dette kortet, hadde tenkt å bruke mange flere blomster enn det jeg endte opp med, resultatet ble for rotete om jeg skulle klæsje på ennå flere. Noen blomster ble det jo allikevel da:)


Jeg har brukt papir fra Making Memories og Kaiser Craft, tagen er fra Panduro og blomster og strass fra Prima. Bladverket har jeg klippet ut selv av Colorcore Cardstock.

Ønsker alle en kjempefin helg!

11 kommentarer:

Pia 12. juni 2009 kl. 10:30  

Sååå lækkert kort i dejlige farver

Nancy 12. juni 2009 kl. 11:41  

Kortet ble kjempe fint det:O) Søtt motiv, herlige farger.
Ha ei strålende helg.
Klem, Nancy.

Maya 12. juni 2009 kl. 12:31  

Nyyydelig kort i lekre farger,Camilla!!
Nydelig fargelagt og såååå masse lekre detaljer!!
Ha ei flotters helg,
klemmer fra Maya:)

Marte 12. juni 2009 kl. 16:08  

Så stilig kort, vennen min! Herlig bakgrunnsark, og fargene er kjempefine sammen! :) Du er så himla flink!
God helg til deg og Mahias, her skal det koses (møte min storebror i byen i morgen - med min mamma og Ronny), samt besøke et lokale vi ønsker oss til brylluppet for å se hvordan det ser ut og avtale litt og sånn. SÅ spennende, jeg fniser fordi jeg gleder meg :P
Snakkes vi snart?
Koskos

Riet 12. juni 2009 kl. 20:06  

What a beautiful card Camilla,l love the image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Inger Marie 12. juni 2009 kl. 20:41  

Nydelig kort i nydelige farger:)'
Ha en flott helg
God klem

Carina 13. juni 2009 kl. 23:14  

Kjempeflott kort, Camilla! Motivet er jo helt skjønt. Likte så godt fargene du har brukt. Utrolig friske.
God helg!

Klem,
Carina

CraftyC 13. juni 2009 kl. 23:18  

A beautiful card Camilla, and I love you Lion To!
Clairex

Kristine 14. juni 2009 kl. 19:51  

Ååååå Camilla!
Vi kom videre til top20 begge to!
Wow så kult!
Lykke til med neste skisse!
Klemmer fra Kristine

Hildegunn 15. juni 2009 kl. 11:06  

Nydelig kort i herlige farger, stilig mønsterark du har brukt, flott stempel!

Lena Katrine 16. juni 2009 kl. 08:28  

Oi, dette var flott! Nydelige farger, og herlige detaljer!

Ha en superfin dag! Go'klem