fredag 13. februar 2009

Sukkersøtt - Utfordring #28 - Gjestedesigner Mo9ca

Denne uken er Mo9ca gjestedesigner hos Sukkersøtt, hun har gitt oss en spennende utfordring.
Oppgaven har temaet bryllup, i tillegg skulle vi lage en kreativ løsning på å pakke inn et gavekort.

Det er første gang jeg drister meg til å bruke Distress Ink som fargeleggings metode, tusen takk til Marte som har gitt meg gode råd og vink!!!

Jeg har laget et kort hvor forsiden inneholder en lomme med plass til et gavekort.

For de som kanskje har lagt merke til at kortet ikke er identisk med det som ligger på Sukkersøtt sine sider, så skyldes det at jeg i dag(lørdag) endelig fant stempelet som jeg har ventet leeenge på i postkassen. Så i dag har jeg fullført prosjektet og pyntet tagen som ligger inni lommen på kortet.


Slik ser det som befinner seg inni lommen ut.
Tanken er at man kan henge fast gavekortet i bindersen


Jeg har dilla på å pynte innsidene for tiden, og slik ble resultatet...




Baksiden har også fått litt pynt.


Jeg har nylig kjøpt dette stempelet fra USA, synes det er ganske morsomt.

7 kommentarer:

Marianne 13. februar 2009 kl. 12:34  

Sååå fantastisk flott og forseggjort!!!

God helg!
Klem marianne:)

Maya 13. februar 2009 kl. 17:11  

Åhhhhh guriland så lekkert,Camilla!
Og innsiden din er bare utrolig lekker!!
Digger det handmade-stempelet ditt!
Ha ei flotters helg,
klemmer fra Maya :)

Sylvia Blum 14. februar 2009 kl. 11:49  

Das ist fantastisch!!! Wunderschön!!!All die schönen und stimmigen Details und die wundervollen Farben *schwärm* .. ich bin restlos begeistert (wie so oft bei Deinen schönen Karten!!!)
LG Sylvia

Riet 14. februar 2009 kl. 16:20  

woww what a beautiful card Camilla.

hugs Riet.xx

May-Bente 15. februar 2009 kl. 09:06  

Det er veldig flott dette kortet, liker alt ved det, flott pyntet og herlige farger.

Liv Johanne 16. februar 2009 kl. 21:10  

Så stilig og full av detaljer/symboler. "Noen gamelt, noe nytt" Det er vel forskjellige stemler det kanskje, "Noe lånt, noe blått": Blå sløyfe, så klart, men hva er lånt??? He,he... Gjennomført!
Ha en fin uke!

Lim 18. februar 2009 kl. 19:08  

I love this card!!. Gorgeos idea and coloring. Beautiful inside and out.

Hugs,
LIM