fredag 7. august 2009

Sukkersøtt - Utfordring #47

Nå er Sukkersøtt oppe og går igjen med nye utfordringer hver fredag.
Det kommer til å bli en spennende høst fremover, så følg med!

Ukens utfordring er å lage en gaveeske, elementer som må være med er knapp og hyssing.

Jeg har laget en melkekartong etter en tutorial hos Splitcoast Stampers, denne finner du
her.

Ku-stempelet er fra Whipper Snapper, knappene fra Kort & Godt og blomstene fra Papirloftet.
Kartongen er brettet i Bazzill Cardstock.

9 kommentarer:

Lena Katrine 7. august 2009 kl. 23:01  

Oi, så herlig denne var Milli! Kul ku, og stilig grønnfarge på papir og stæsj!

Ha en fin helg! Go'klem

♥ Kari ♥ 7. august 2009 kl. 23:22  

Så stilig denne var!! Herlig med ku-stempelet, og skjønne farger!!
Klem fra Kari

Pia 8. august 2009 kl. 00:14  

super herligt karton

Riet 8. august 2009 kl. 10:04  

Ohhh Camilla,what beautiful.

hugs Riet.x

Lene Aase 9. august 2009 kl. 12:48  

Denne var jo bare råkul, digger kuen og møsterarket passet perfekt!!!:)

Klem fra Lene:)

Marte 10. august 2009 kl. 11:11  

Denne var moooooo-rsom! :D *knis* Du er kreativ, jeg koser meg alltid på bloggen din Camilla!

I bilen på vei hjem fra Gardermoen, har Ronny og jeg sittet å snakket om høsten, og at vi håper både du og Mathias får til å komme den langhelgen (?) du hadde fri... Vi har allerede planlagt litt kos for oss! (Laaang frokost, Bikuben og selvfølgelig litt tid til kortkrot ;))

Snakkes snart, jeg har dagen hjemme og er tilgjengelig etter en liten dupp om du vil.. :) Klem på deg, og hils Mathias.

Rach 11. august 2009 kl. 08:28  

this is so sweet.. love it. hugs rachxx

Anonym 11. august 2009 kl. 23:16  
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym 11. august 2009 kl. 23:19  

Hei!!;D
så herlig! Knall søt ku og lekkert papir med herlige farger;D!! Kjempe smart!
jeg legger meg til som følger her jeg, du lager utrolig masse fint;D Legger deg også til i blogglista mi, håper det er greit..??
Ha en fortsatt super uke!
Klem Ida:o)