lørdag 30. mai 2009

Sukkersøtt - Utfordring #42

Denne uken er utfordringen hos Sukkersøtt å bruke minst 5 forskjellige stempel på det man lager.

Jeg fikk endelig tatt i bruk de nye stemplene mine fra Hänglar! Riktignok er nok disse beregnet til påske, men jeg synes hønene og hanen gjør seg året rundt:)
I tillegg har jeg brukt hønsenetting-stempel fra Alotta Rubberstamps og tekststempel fra en lokal hobbybutikk.
................

This week's challenge at Sukkersøtt is to use at least 5 different stamp on our creations.

It gave me the opportunity to use my new stamps from Hänglar!
I guess those stamps are intended for Easter, but I think the hens and cock work for all occasions:)
I have also used my chickenwire-stamp from Alotta Rubberstamps and a text stamp from a local hobby store.








11 kommentarer:

Lena Katrine 30. mai 2009 kl. 00:35  

Dette var en utrolig søt og nusselig eske, Milli!

Ha en flott pinsehelg! Go'klem

Maya 30. mai 2009 kl. 01:44  

Guriland,denne var sååå flott!
Enig med deg i att hønseflokken fint kan brukes året rundt!
Og i dine hender kom de virkelig til liv!!
Ha ei flott helg,Camilla
Go`klem fra Maya:)

Inger-g 30. mai 2009 kl. 01:54  

Supersøt boks! Ha en fin pinse. :)

Hanne 30. mai 2009 kl. 09:36  

Næh, så nydelig, Camilla! Det var jo en super idé å sette hønene rundt en sånn boks, så flott du hadde gjort malingen!

Stilig å putte hanen oppi, da, ser nesten ut som hønene går rundt og lurer på hvor han har blitt av *fnis*

God pinse og god klem :)

Unknown 30. mai 2009 kl. 15:18  

Very cute Milli! Love the chickens!!!
Hugs,
True :)

Anonym 30. mai 2009 kl. 16:35  

Beautifully coloured images Camilla, what a gorgeous tin!
Hugs
Carole x

Riet 30. mai 2009 kl. 20:39  

Woww Camilla,what beautiful..

Hugs Riet.x

Ida / Little 30. mai 2009 kl. 21:34  

Så morsom eske! :) Inspirenrende å se hva en kan få til av embalasjen :) Jeg har en award til deg hos meg! :) God pinse!

Klem Ida

Pia 31. mai 2009 kl. 11:23  

super nydelig

Carina 1. juni 2009 kl. 00:21  

Jeg synes denne var bare så gøy :)

Klem, Carina

Househund 3. mars 2010 kl. 18:40  

Hi Camilla.. I love these chicken stamps.. your work is beautiful
Could you tell where I can purchase them.