mandag 23. februar 2009

StampARTic - Go green

StampARTic har fått med seg Piia som gjestedesigner.
Utfordringen hennes går ut på å lage et kort med noe grønt på, og noe resirkulert.
Dette var en gyllen anledning til å bruke noen av de nye papirene mine fra October Afternoon og Making Memories. Motivet har jeg fått av Maya:)
Av resirkulert har jeg brukt en hyssing som jeg har hatt liggende i en skuff.

Jeg har laget et kort etter inspirasjon fra Anitas tag slide-tutorial.



For this challenge StampARTic has been joined by Piia as a guest designer. Her challenge for us is to create a card with something green and something recycled.
This was a golden opportunity to use some of my new papers from my October Afternoon and Making Memories. I've got the image from Maya:) For the recycled I used a string I found in one of my drawers.
I've made a card inspired by Anita's tag slide-tutorial.

14 kommentarer:

Monique 23. februar 2009 kl. 11:05  

Wow what a beautiful card!!

xx Monique

May-Bente 23. februar 2009 kl. 11:06  

Å kjære vene, jeg tar av meg min hatt, for dette kortet.Dette var virkelig lekkert laget.

Line 23. februar 2009 kl. 11:57  

For et lekkert kort!
Herlige friske farger, og så likte jeg så godt tag-slide effekten:) Virkelig flott var det!

Klem, Line

Maya 23. februar 2009 kl. 13:47  

Åhhh lekkert,lekkert!!
Herlige farger og det motivet der er bare så utrolig flott :)
Klemmiser fra Maya :)

Marianne 23. februar 2009 kl. 14:07  

Kjempelekkert, og en fasinerende bretting!!!

Klem Marianne:)

Pia 23. februar 2009 kl. 14:11  

Wow hvor er det flot og kreativt lavet

Nixe-Moni 23. februar 2009 kl. 15:46  

Wow what a gorgeous card. Love everything about it. The image is just so cute and your colouring is beautifully.
Hugs
Moni

Riet 23. februar 2009 kl. 17:13  

woww Camilla,what a beautiful card,l love the colours.

hugs Riet.xx

Ida / Little 23. februar 2009 kl. 19:10  

Kjempe stilig! :) Herlig farge kombo og flott pyntet! Ha en flott uke. Klem Ida

Rach 24. februar 2009 kl. 11:21  

wow Camilla this is a beautiful and very clever card.xx

Unknown 25. februar 2009 kl. 19:17  

Kjempeflott kort!! Herlige farger og lekre detaljer!
Takk for at du deltar!
Klem,
Jorunn

Kjersti 25. februar 2009 kl. 21:29  

Knallfint kort!

Desirée 26. februar 2009 kl. 00:31  

Flott kort med en morsom vri på! Anita er så flink med alt mulig rart hun, ikke rart man blir inspirert!

Eva Helen 26. februar 2009 kl. 14:54  

Flott kort og den bretteteknikken gjorde seg godt.