fredag 28. november 2008

Sukkersøtt - Utfordring # 18 - Rosa julekort

Denne uken er utfordringen hos Sukkersøtt å lage et julekort, og det skal være rosa!
Rosa er jo en heller utradisjonell farge når det kommer til jul, men hos meg passer rosa inn hvor som helst, så dette var morsomt!


This week the challenge at Sukkersøtt is to make a Christmas card, using the colour pink. This is a rather untypical Christmas colour, but as I love the colour pink, I had a lot of fun making my card.


  • DP:My Mind's Eye
  • Stamps: Magnolia, Inque Boutique
  • Embellishments:Ribbon-charm from Autum Leaves, ribbons from local store
  • Colouring: Promarkers and Faber Castell
  • Tools:Nestabillities

  • 14 kommentarer:

    Hanne 28. november 2008 kl. 10:48  

    Jeg er nok ikke fullt så begeistret for rosa som deg, men dette syntes jeg var stilig! Knallflott med knallrosa farger :)

    Håper du får ei god helg! Her er det skikkelig møkkavær, så det lover godt for julekortproduksjonen (begynner å bli litt svett nå...)
    Klemmer fra Hanne:)

    Caroline 28. november 2008 kl. 11:45  

    så stilig kort du har laget! Dette var skikkelig roosa :D

    annes paperfun 28. november 2008 kl. 11:46  

    Virkelig et lekkert rosa julekort! Og herlige med den litt sterkere rosa fargen. Nydelig pyntet og lekre ark du har brukt.
    Ønsker deg en flott helg.
    klem Anne

    Pia 28. november 2008 kl. 12:56  

    Rigtig nydeligt rosa kort

    Lene Aase 28. november 2008 kl. 13:40  

    Superflott kort og nydelig pyntet:)

    Anita 28. november 2008 kl. 15:35  

    Grønt og rosa er skikkelig flott sammen, og kortet ditt er helt nydelig! Tror vi må lage flere rosa kort, hehe;)

    Ønsker deg en flott helg!
    Klemmer fra Anita

    Torill 28. november 2008 kl. 17:58  

    Knallrosafint julekort!!! Likte dette kjempegodt jeg!! Tusen takk for utfordringa!
    Og koselig at du stakk innom bloggen min:)
    hei hopp og god helg!

    Maya 28. november 2008 kl. 18:32  

    Sååå herlig rååååsa kort!
    Synes rosa er lekkert på kort jeg,og ditt ble jo sååå flotters!
    Nydelig malt og lekre detaljer!
    Ha ei knakende flott helg,
    klemmer fra Maya :)

    Kristine 28. november 2008 kl. 20:54  

    HEi Camilla!
    Sorry for at jeg ikke fikk kommentert så masse hos deg i uken som gikk. Det har vært altofr mye å tenke på denne uken. Men nå er det helg oglillepus er frisk igjen!
    Og dette søte julekortet ditt er kjempeflott. Jeg har laget noen rosa julekort før i år og syns faktisk det er veldig kjekt!
    Kanskje blir det noen flere før desember er over;)
    Ha en god helg!
    Klemmer fra Kristine

    Marte 29. november 2008 kl. 18:30  

    Hei søte du, og tusen takk for koselig kommentar! :) Rosa er bare en så herlig farge. Ikke tradisjonell jul,men du har laget et FLOTT julekort likevel! :) Jeg synes av og til at rød er en vanskeligere farge å bruke,jeg da.. Kan liksom aldri få nok rosa ;)

    ha en fin kveld, klem fra meg

    Oxana 30. november 2008 kl. 22:39  

    Lekkert rosa kort! Nydelig pynt! Tusen takk for en koselig kommentar i bloggen min. Hilsen Oxana.

    Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter 1. desember 2008 kl. 10:06  

    Nydelig rosa julekort med et kjempesøtt stempel.

    Unknown 3. desember 2008 kl. 11:55  

    Gorgeous, I love the colours...makes such a change from red/green Christmas cards.
    Caz
    x

    Anonym 4. desember 2008 kl. 23:43  

    Awesome card, just love the pink...really pretty card Milli, I love it!
    Hugs
    Carole x